قدس آنلاین: امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مشهد، عضو هیئت رییسه مجلس در پاسخ به این سئوال که"مجلسی‌ها از چه کالاهای ایرانی استفاده می‌کنند؟ "گفت:وسایل برقی منزلم عمدتا ایرانی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس:وسایل منزلم عمدتا ایرانی است

بر اساس گزارش قدس آنلاین، شبستان در گزارشی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی نوشته است: سال‌هاست که مقام معظم رهبری شعارهای اقتصادی را مطرح  کرده و در این زمینه سیاست‌های کلی را مشخص می‌کنند وباید قوای سه‌گانه و دستگاه‌های مختلف در جهت حمایت از این شعارها و سیاست‌ها، خط و مشی‌هایی را مشخص‌کنند.
 اما با عریض و طویل شدن دستگاه و نهادها در عمل طی ۱۰ سال گذشته شاهد بوده‌ایم نه تنها خروجی مصوبات دولت رفع بیکاری و اشتغال نبوده است بلکه زمین‌گیر شدن تولیدکنندگان داخلی و تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی در کشور بوده است.
در این رابطه امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نماینده مشهد، عضو هیئت رییسه مجلس گفت: وسایل برقی و الکترونیکی که در منزل استفاده می‌کنم عمدتا ایرانی است.
وی افزود: اخیرا هود منزل خراب شده بود و همسرم مارک ایرانی را انتخاب کرده بودند. یخچالمان امرسان است، ولی تلویزیون سامسونگ است.
 ماشینم ساخت ایران‌خودرو است. کت و شلوارم ایرانی است و برترین برندی که استفاده می‌کنم یک دست کت و شلوار هاکوپیان است ولی مابقی پوشاکمان هم ایرانی است.
مواد غذایی را فله می‌خرم مثلا اهل اینکه بروم مواد غذایی بسته‌بندی شده بخرم نیستم. سنتی خرید می‌کنم. مثلا می‌گویم یک کیلو لپه به من بدهید.
 اصلا پاستاخور نیستم، وباکلاس‌ترین غذایی که می‌خورم لوبیاپلو است. همچنین مبلمانی که در منزل استفاده می‌کنم سال‌ها قبل دادند برایم ساخته اند و فرشم نیز ایرانی است.
نماینده مشهد و عضو هیئت رییسه مجلس در در پایان تاکید می کند: قطع وابستگی به نفت زمانی امکان پذیر است که اقلام صاداراتی ما قدرت رقابت در بازارهای بین المللی را داشته باشد و این مهم با حمایت از تولید کننده داخلی و نظارت برکیفیت محصولات محقق می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.