اصفهان- شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان آخرین دستاوردهای این صنعت را در معرض بازدید علاقمندان به این حوزه قرار می‌دهد.

اصفهان میزبان شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چوب می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه از چهاردهم تیرماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا می‌شود و طی چهار روز در فضایی بالغ بر ۲۴۷۰ مترمربع ادامه خواهد داشت.

در نمایشگاه امسال ۴۸ مشارکت‌کننده از شش استان اصفهان، تهران، البرز، آذربایجان شرقی، قم و خراسان حضور دارند و به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه ماشین‌آلات و مواد اولیه چوب و ام‌دی‌اف، صفحات کابینت و ورق‌های فومیزه ضد آب خواهند پرداخت.

نمایندگان پنج کشور آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه و کره‌جنوبی نیز در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان حضور دارند. همچنین شرکت‌های نوین‌تاک، راش ماشین، کاواچوب، تکنو پل، آبنوس، پارس فریم، کابین سپاهان، گروه صنعتی شفیق، یونیک فورم هشت‌بهشت و مبتکران صنعت راش از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه طی سال‌ها برگزاری مستمر، به رویدادی پیشرو برای بخش ماشین‌آلات، دستگاه‌ها و ابزارهای صنعت نجاری و پردازش چوب تبدیل شده است. شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب اصفهان به دلیل ارائه طیف گسترده‌ای از ابزار شامل ماشین‌آلات و ابزارهای نجاری در میان رقبای نمایشگاهی خود بسیار برجسته است. این نمایشگاه همچنین در مدیریت روابط کلیدی تجاری به فعالان این عرصه کمک می‌کند و شرایط ورود به بازارهای جدید را فراهم‌ می‌آورد.

پس از سال‌ها برگزاری نمایشگاه صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان و رسیدن به شانزدهمین دوره، به جرئت می‌توان ادعا کرد که این نمایشگاه به جامع‌ترین مرکز داخلی برای گفتگو و به اشتراک‌گذاری دانش در میان کارشناسان تبدیل شده که رهبران بازار در آن حضور دارند و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش قرار داده‌اند. وجود درک کاملی از نوآوری‌ها و روندها در این نمایشگاه سبب الهام‌بخشی ارزشمند در مورد چگونگی رسیدن به بهره‌وری بیشتر در نجاری و پردازش چوب و محصولات چوبی شده است.

این نمایشگاه در شرایطی برگزار خواهد شد که بخش صنعت چوب مشاغل مستقیم و غیر مستقیم بسیاری ایجاد می‌کند و با ایجاد ارزش افزوده، نیاز داخل را برطرف کرده و می‌تواند تراز تجاری را به سمت مثبت هدایت ‌کند. صنعت چوب باعث ارزش افزوده منابع غیرچوبی مانند پلاستیک، شیشه و مواد ساختمانی نیز می‌شود و یک منبع درآمدزای ریالی و ارزی برای کشور حتی بدون اتکا به منابع جنگلی داخلی به شمار می‌رود. یافته‌های تحقیقات انجام شده در این عرصه نشان می‌دهد که در زمان برگزاری نمایشگاه چوب اصفهان، تعداد نفرات مشغول به کار در صنعت چوب معادل ۱۰۰ هزار و ۵۱۳ نفر در ۴۲۰۴ بنگاه اقتصادی خواهد بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع چوب، ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه اصفهان طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ تیرماه و از ساعات ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان به این حوزه برپا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.