رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس از شورای شهر و شهرداری تهران خواست تا به سمت به کارهای بزرگ و زیر بنایی مثل مترو، قطار درون شهری و فاضلاب برود.

ضرورت توجه شورای شهر به کارهای بزرگ مثل مترو، قطار درون شهری و فاضلاب /آقایان گزارش یک ساله بدهند

به گزارش قدس آنلاین،محمدجواد کولیوند نماینده کرج با بیان اینکه نزدیک به یک سال از عمر شورای شهر و شهرداری تهران سپری شد، گفت: برای ارزیابی عملکرد اعضای شورای شهر و شهرداری تهران باید ابعاد طرح هایی که در دست اجرا دارند، سنجیده شود.

وی افزود: توصیه ما به اعضای شورای شهر تهران و شهرداری این است که سمت کارهای بزرگ عمرانی و زیر ساختی مثل مترو، قطار درون شهری، فاضلاب و نوسازی بافت های فرسوده بروند.

رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری باید با برنامه دقیق این پروژه ها را آغاز کنند و به سرانجام برساند.

کولیوند افزود: اگر شورا چنین کارهایی را انجام داد می تواند یک سند خوب از خود به یادگار بگذارد.

وی تصریح کرد: با توجه به سپری شدن نزدیک به یک چهارم زمان فعالیت شورای پنجم، انتظار مردم این است که گزارش کاری را ارائه کنند تا مردم در جریان کارهای منتخبین خود باشند.

رئیس کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: اعضای کمیسیون تا کنون جلساتی با اعضای شورای شهر و شهردار قبلیشهر تهران داشته اما هنوز جلسه ای با شهردار جدید تهران نداشتیم.

کولیوند افزود: تهران شهری بزرگ است که برای رفع مشکلات آن نیاز به همراهی و هماهنگی همه دستگاهاست و برای خدمت به مردم باید هماهنگ با هم حرکت کنیم.

منبع: افکارنیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.