قدس آنلاین: همزمان با آغاز فصل تابستان، شش هزار نفر در کلاس‌های آموزشی اوقات فراغت مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی نام‌نویسی کرده‌اند.

حضور ۶۰۰۰ دختر و پسر درکلاس‌های اوقات فراغت آستان قدس رضوی

به گزارش آستان‌نیوز، از سوی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، ثبت‌نام و برگزاری دوره‌های ورزشی اوقات فراغت ویژه نونهال و نوجوان مشهدی از ابتدای تعطیلات تابستان آغاز شده است.
بر اساس این گزارش، اعلام فراخوان و ثبت‌نام این کلاس‌ها با محوریت آموزش بیش از ۳۰ رشته ورزشی شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون، تنیس روی میز، کشتی، رشته‌های رزمی از ابتدای خردادماه امسال به مدت یک‌ماه انجام شد.
بالغ بر شش هزار دختر و پسر در رده‌های سنی ۵ تا ۱۷ سال(نونهال و نوجوان) از سراسر شهر مشهد برای شرکت در این دوره‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند بعد از طی مراحل ثبت‌نام و دریافت کارت عضویت، از دوم تیرماه تا نیمه دوم شهریورماه در کلاس‌های مورد علاقه خود در بازه‌های زمانی ۷:۳۰ صبح تا ۱۵ بعدازظهر شرکت کنند.
این طرح تابستانی هر ساله با هدف پر کردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان از سوی مؤسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی ترتیب داده می‌شود و حضور در چند کلاس‌ برای علاقه‌مندان بلامانع است.
در کنار اجرای این طرح ورزشی، برای سومین سال پیاپی پیوست فرهنگی با محتوای ارائه مشاوره در زمینه‌های خانوادگی و اجتماعی، گفت‌وگوی دینی، بازی‌های کودکانه و ... به منظور تأمین اهداف سلامت جسمانی توأمان با امور فرهنگی و تربیتی دیده شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.