قدس آنلاین:بیش از ۴۰ هزار اثر دانش‌آموزی از ۱۱ کشور دنیا به یازدهمین جشنواره "خورشید ولایت" ارسال شده است.

 شرکت دانش آموزان ۱۱ کشور دنیادر جشنواره "خورشید ولایت"

 مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: آثار دانش‌آموزانی از ۱۱ کشور دنیا وارسال آثار از ۱۱ کشور دنیا به جشنواره همچنین دانش آموزان استانهای کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره "خورشید ولایت" ارسال شده و سمنان با ۱۳ هزار اثر بیشترین آثار را داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، حسین باغگلی افزود: استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان و مرکزی نیز از دیگر استان‌هایی هستند که بیشترین آثار را ارسال کرده‌اند.

وی گفت: قرار است مراسم پایانی جشنواره "خورشید ولایت"  همزمان با دهه کرامت علاوه بر مشهد مقدس در استان‌هایی که بیشترین آثار را ارسال کرده‌اند برگزار و از افراد برگزیده به طور ویژه تجلیل شود.

باغگلی امام رضا(ع)، معرفت، زیارت، نماز، ولایت فقیه و مدافعین حرم را از موضوعات این جشنواره برشمرد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد زمینه برای ارتباط هر چه بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با فضایل معنوی امام رضا(ع)، تقویت باورهای دینی و مذهبی کودکان، نوجوانان و جوانان دانش‌آموز، ترویج فرهنگی نماز، ولایت فقیه و معرفی و بازشناسی شهدای مدافع حرم است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته رشته‌های خوش‌نویسی، نقاشی، عکاسی، فیلم کوتاه، شعر، داستان، دلنوشته، سرود برای دوره اول و دوم متوسطه و خط تحریری، دل نوشته و نقاشی برای دوره اول و دوم ابتدایی در نظر گرفته شده است.

از تولد حضرت معصومه(س) تا تولد حضرت رضا(ع) دهه کرامت نام دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.