قزوین_ مسوول بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری جشنواره عفاف و حجاب و تقدیر از بانوان فعال در رسانه های جمعی این استان خبر داد.

جشنواره عفاف و حجاب در قزوین برگزار می شود

محمد کشاورز در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به مهمترین رویکرد این جشنواره اظهار داشتجشنواره با رویکرد گرامی داشت قیام مسجد گوهرشاد و یادآوری کشتار بی رحمانه ۲ هزار نفر از مردم بی گناه توسط مأموران رضاخان پهلوی و مبارزه مردم آن زمان برای حفظ حجاب برگزار می شود و خواهران فعال و علاقمند در حوزه رسانه استان قزوین می توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی مهلت ارسال آثار به جشنواره را تا ۲۵ تیرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: برای نفرات برتر جشنواره جوایزی درنظرگرفته شده است.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین به موضوعات جشنواره اشاره کرد و یادآور شد: ارتباط پوشش با سلامت جامعه، خانواده،فرزندان و آرامش فرد، اثرات بدپوششی بر سلامت روانی شهروندان و فلسفه حقیقی پوشش و حجاب، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیبهای اجتماعی، آسیب شناسی حجاب زنان در عصر حاضر، حجاب و عفاف از منظر قرآن،روایات وادیان مختلف، حجاب از منظر روان شناسی، کنترل نگاه مردان در جامعه و تأثیر آن بر انتخاب پوشش زنان از جمله موضوعات جشنواره است.

به گفته کشاورز، آثار ارائه شده به این جشنواره در قالب گزارش، مستند، مقاله و عکس صرفا باید در تیرماه سال جاری در یکی از نشریات، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان قزوین منتشر شده باشد.

وی اضافه کرد: در طول سال برنامه های فرهنگی مختلفی از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین دنبال می شود و امیدواریم جشنواره رسانه ای ابوذر را در آذرماه سال جاری همچون سالهای گذشته برگزار کنیم.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: برگزاری نشست بصیرتی و صمیمی جمعی از اعضای بسیج رسانه با دکترمحمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برگزاری نشست اخلاق رسانه ای با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین از جمله برنامه های فرهنگی این جشنواره است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.