بجنورد- رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف ۶۵ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۲ قاچاقچی حرفه ای در بجنورد خبر داد.

کشف ۶۵ میلیون ریال کالای قاچاق در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق در شهرستان بجنورد بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار ماموران مبارزه با کالای قاچاق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و رد زنی محل تردد افراد مورد نظر موفق شدند محل دپوی کالای قاچاق را در حوالی شهرستان بجنورد شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس در یک اقدام غافلگیرانه موفق شدند تعداد ۴۰۰ عدد لامپ ال ای دی قاچاق و همچنین ۲ دستگاه تلویزیون ماهواره دار بدون مجوز به ارزش ۶۵ میلیون ریال را کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه کالاهای مکشوفه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی گردیدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی در پایان با تاکید بر اینکه ورود کالای قاچاق به بازار می تواند به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کند، از شهروندان خواست تا با لبیک گویی به بیانات مقام عظمای ولایت مبنی بر حمایت از کالای ایرانی پلیس را در مبارزه با این پدیده شوم یاری کنند.

دستگیری ۳ سارق و ۲۴ فقره سرقت در خراسان شمالی

معاون اجتماعی پلیس باب الرضا(ع) از دستگیری ۳ سارق حرفه ای با ۲۴ فقره سرقت در مرکز استان خبر داد.  

سرهنگ حیدر اقبالی مطلق با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان بلافاصله با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله تحقیقات گسترده خود را در این زمینه شروع کردند، افزود: خوشبختانه با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی جان برکفان نظم و امنیت نهایتا ظرف مدت کوتاهی محل اختفای سارقان شناسایی شد.

این مقام انتظامی یاد آور شد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و با اقتدار تمام در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی ۳ سارق حرفه ای که جو شهرستان را متشنج کرده بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمودند.

سرهنگ اقبالی مطلق با اشاره به اینکه در بازجویی های بعمل آمده متهمان به ۲۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: سرقت از اماکن خصوصی، موتورسیکلت، کیف قاپی، کش رو زنی، داخل خودرو، جیب بری، کابل، دوچرخه، مغازه و سایر از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

دستگیری کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای با یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام ۶ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان اقدام به کلاهبرداری با ترفندهای مختلف کرده اند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه ماموران موفق شدند ۲ کلاهبردار حرفه ای را در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان بعد از مواجه با مستندات و ادله کافی به ۶ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال اعتراف کردند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

دستبند پلیس باب الرضا(ع) بر دستان سوداگران مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در شیروان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت نامعلوم اقدام به خرید و فروش مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان شیروان می نمایند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و پلیس شهرستان شیروان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سوداگران مرگ شدند، افزود: ماموران این پلیس با همکاری پلیس شیروان در یک اقدام غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان و همچنین خودروهایی که در زمینه انتقال مواد مورد استفاده قرار میگرفت، موفق به کشف مقدار ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند، خاطر نشان کرد: هر ۳ متهم به همراه مواد مکشوفه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و همچنین ۲ دستگاه خودروی سواری نیز راهی پارکینگ شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.