قدس آنلاین: مدیر سینما سیمرغ گفت: سینما تابستانی هنوز افتتاح نشده و منتظر مجوز برای افتتاح آن هستیم.

افتتاح سینمای تابستانی مشهد در انتظار مجوز

به گزارش قدس آنلاین امیرحسین دبیرزاده در خصوص افتتاح سینما تابستانی اظهار کرد: ما نقشه‌ها و نامه‌ها را فرستادیم و منتظریم برای بازدید بیایند تا ببینیم برنامه‌ها به چه صورت است و مجوز بدهند تا ما ان‌شاءالله شروع کنیم؛ البته بودجه این سینما هم شخصی است.

وی با بیان این‌که مدیریت سینما پیروزی را هم بر عهده دارد، تصریح کرد: در یک الی دو ماه آینده هم قرار است سینما پیروزی را بازسازی کنیم. با توجه به این که امروزه وضعیت ظاهری سینما آنطور که باید نیست، استقبال از سینما پیروزی در کل خوب است؛ چون ما دو سالن داریم و همیشه تمام فیلم‌های روز تهران را اکران می‌کنیم و اکنون درحال حاضر با ۲ سالن، ۷ فیلم روز تهران را همزمان در ساعت‌های مختلف اکران می‌کنیم؛ به همین دلیل مشتری‌های خاص خودش را دارد اما با توجه به منطقه نیاز هست که حتما بازسازی شود.

مدیر سینما سیمرغ و پیروزی افزود: ورود سینماهای جدید باعث کاهش مراجعه به سینما پیروزی نشده و شرایط فرقی نکرده؛ چون رقابت، رقابت خوبی است.

 دبیرزاده اضافه کرد: شهر مشهد سه میلیون جمعیت ثابت دارد و مناطقی هم که سینما بوجود آمده، نزدیک به سینماهای دیگر نیست، به همین خاطر هر سینما مشتری خاص خودش را دارد؛ ضمن این‌که فکر می‌کنم امسال هم چند سینمای جدید افتتاح شود.

وی عنوان کرد: سینما سیمرغ بعد از بازسازی استقبال خیلی بهتری دارد و مشتری‌ها ثابت شدند و تنها سینما در کشور است که هر پنج سالنش مجهز است؛ در حالی که خیلی سینماها فقط یک سالن اصلی دارند و قرار است که برای سینما پیروزی هم همین اقدامات را انجام دهیم تا استقبال بهتر شود.

دبیرزاده گفت: طرح‌های مختلف نیمه‌بها در زمان مناسبت‌ها، همایش‌هایی برای فرش قرمز دعوت از بازیگران فیلم‌ها و تبلیغات باعث استقبال بیشتر و جذب مخاطب بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.