کرج- رئیس اتحادیه میوه فروشان کرج گفت: قیمت میوه های موجود در بازار که محصول استان البرز هستند کاهش یافته اما در نرخ میوه های وارداتی از سایر استان ها تغییری مشاهده نمی شود.

کاهش قیمت میوه های تولیدی داخلی در بازار کرج

محمدرضا فلاح در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: محصولاتی  نظیر شبرنگ، آلو، آلبالو، سیب زمینی و پیاز که اغلب تولید شهرستان هایی چون ساوجبلاغ هستند با افت قیمت روبرو شده است.

وی ادامه داد: میوه های وارداتی از سایر استان ها به مانند هندوانه که از جنوب کشور به استان البرز منتقل می شود همچنان با قیمت سابق خود عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه فروشان کرج ضمن پیش بینی آینده بازار میوه و تره بار گفت: بدون شک با توجه به ورود توده گرما که موجب رسیدگی سریع تر میوه می شود باز هم شاهد کاهش قیمت خواهیم بود.

فلاح با اشاره به جدیت اتحادیه در خصوص بازرسی از اصناف عرضه کننده میوه گفت: گشت های ویژه اتحادیه همواره در حال بازرسی هستند و با اصناف متخلف برخورد صورت می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: به همین دلیل تاکنون تخلف چندانی صورت نگرفته و عمده تخلفات و شکایات دریافتی از سوی مردم اغلب در خصوص عدم درج قیمت بوده که اتحادیه به آن موارد رسیدگی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.