همدان - معاون اقتصادی استاندار همدان هدف از میز خدمت را رعایت حقوق شهروندی بیان کرد و گفت: سلامت کار با میز خدمت افزایش می‌یابد.

هدف میز خدمت، رعایت حقوق شهروندی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شرکت آب منطقه ای همدان، رضا قیاسی در مراسم افتتاح میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای همدان اظهار کرد: هدف از برقراری میزهای خدمت در دستگاه‌ها، توجه به حقوق شهروندی است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد میز خدمت، کار دقیق، صحیح و سالم شده و عدالت مبنای کار قرار می‌گیرد، گفت: رعایت عدالت و انصاف، سرعت، دقت و افزایش سلامت کار نتیجه میز خدمت در ادارات خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه باید از مکانیزم‌های جدید در خدمت به مردم استفاده کرد، افزود: استان همدان در زمینه خدمات اداری و کار دستگاه‌ها نسبت به سایر استان‌ها جلو بوده و سلامت کاری و ضابطه مندی در آن قابل ملاحظه است.

وی با اشاره به اینکه امور آب از جمله چند دستگاه برتر در زمینه‌های آی‌ تی به شمار می‌آید، گفت: تنها شاخص ارزیابی یک دستگاه، ارباب رجوع نیست ولی یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی رضایتمندی ارباب رجوع است.

قیاسی با بیان اینکه ۵۰خدمت شرکت آب منطقه‌ای در میز خدمت ارائه شده است، تصریح کرد: همدان به دلیل ساختار فرهنگی، دارای سلامت بیشتری است.

وی با بیان اینکه هجمه سنگینی برای بهره‌برداری از منابع آبی بوده و اجحاف زیادی در حق منابع آبی شده است، تصریح کرد: آب و منابع آبی محدود است و باید در تامین، توزیع و بهره‌برداری با جدیت کار و فعالیت شود.

معاون استاندار همدان با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف برق و آب و کاهش هزینه‌های جاری در ادارات گفت: دستگاه‌ها باید نسبت به گذشته هزینه‌های جاری خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به مشکلات حوزه اقتصادی بیان کرد: باید با فکر به اهداف بزرگ، این بحران را پشت سر بگذاریم که این امر نیازمند پرهیز از تخریب و حمایت همه جانبه است. اما اگر به مسائل حاشیه‌ای بپردازیم، دشمنان به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از خدمات شرکت به مردم در زمینه شرب، صنعت و کشاورزی است، تصریح کرد: پس از ابلاغ بخشنامه میز خدمت، این موضوع سریع در دستور کار قرار گرفت.

 منصور ستوده با اشاره به اینکه نماینده بخش‌های مختلف در میز خدمت مستقر شده‌اند، عنوان کرد: فرآیندهایی که مردم مراجعه بیشتری برای آن دارند در اولویت ارائه در میز خدمت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی محل میز خدمت ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: هدف از برقراری میز خدمت این استکه خدمات رسانی به مردم خوب بوده و رضایتمندی ارباب رجوع و مشتریان نیز افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با تاکید بر اینکه به دنبال کاهش مراجعه ارباب رجوع به شرکت هستیم، عنوان کرد: میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته است تا مردم از منزل خود کارها را انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.