کرج- رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز با اشاره به اعزام تیم های نونهالان و نوجوانان البرزبه مسابقات کشوری برای نخستین بار، از کسب رتبه برتر در میان هیئت های سه گانه کشور توسط این استان خبرداد.

البرز استان برتر کشور در ورزش سه گانه شد

مجید رضاخانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور ورزش سه گانه ویژه نونهالان و نوجوانان مرداد ماه سال جاری به میزبانی مشهد برگزار خواهد شد.

وی ضمن پیش بینی از حضور پرقدرت نونهالان البرزی در این مسابقات گفت: به حضور قدرتمند و کسب مقام توسط نونهالان استان امید زیادی داریم این در حالی است که رده نوجوانان هم در این مسابقات آرزوی موفقیت داریم.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز به برگزاری مسابقات استانی در هفته اخیر اشاره کرد و گفت: مسابقات دوگانه آبی ویژه نونهالان استان برگزار شد.

رضاخانی ادامه داد: این مسابقات با حضور ۴۱ ورزشکار در مجموعه ورزشی شریعتی کرج برگزار شد که منطقه شرق کرج به مقام اول، فردیس دوم و ساوجبلاغ به مقام سوم دست یافتند.

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات را می توان نوعی استعداد یابی دانست چرا که ورزشکاران مستعد زیادی در آن شرکت کرده و از نفرات برتر برای مسابقات کشوری استفاده خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش سه گانه استان البرز از انتخاب این هیئت به عنوان هیئت ورزشی برتر در کشور خبرداد و گفت: فعالیت مجدد ورزش سه گانه در بازه زمانی ۱۱ ماهه موجب انتخاب البرز به عنوان بهترین استان در رشته ورزش سه گانه بود.

رضاخانی در پایان با اشاره به فعالیت ورزش سه گانه در تمام شهرستان های استان گفت: تمامی شهرستان های البرز به جز نظرآباد دارای پایگاه فعال بوده که ورزشکاران خوبی مشغول فعالیت در این رشته هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.