عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به روستای خان احمر در شرق شهر قدس، تخریب خانه های این روستا و تبعید ساکنانش نشانگر ادامه سیاست پاکسازی نژادی است.

به گزارش قدس آنلاین، حسام بدران تصریح کرد که این حملات و ویرانگری ها جنایت جنگی به شمار می رود و به تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین اضافه می شود.
بدران بر لزوم ایجاد شبکه امنیتی و حمایت از ساکنان آواره این روستا و تقویت پایداری آنان از طریق ایجاد تمامی مولفه ها و شرایط پایداری و استقامت و ثبات تاکید کرد.
وی همچنین تمامی توده های فلسطینی را به مقابله با جنایات ارتش رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان ساکن خان احمر و فعال سازی تمامی شیوه های مبارزاتی و مقاومتی علیه اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری و قدس فراخواند.
از سوی دیگر، سخنگوی حماس تاکید کرد که حملات نظامیان صهیونیست علیه  فلسطینیان ساکن خان احمر در شرق شهر قدس ادامه سیاست پاکسازی نژادی است که اسرائیل از بدو شکل گیریش تاکنون آن را علیه فلسطینیان پیاده می کند.
حازم قاسم طی اظهاراتی مطبوعاتی تاکید کرد که این سیاست از نژاد پرستی و تروریستی بودن اسرائیل تحت حمایت آمریکا پرده برمی دارد.
وی خواستار افزایش تلاش های یکپارچه محافل ملی برای مقابله با این سیاست و ممانعت از تبعید فلسطینیان از سرزمین شان شد. 

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.