قدس آنلاین:به درخواست مکرر مجاوران حریم رضوی شهربازی معارفی برای چهارمین بار متوالی و در نزدیک‌ترین مکان به حرم مطهر امام رضا(ع) بازگشایی می‌شود.

بازگشایی شهربازی معارفی در حرم مطهر امام رضا علیه السلام

هارمین دوره شهربازی معارفی به همت معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با مشارکت موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی بازگشایی می‌شود.
به گزارش قدس آنلاین، درخواست و تقاضای مکرر مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌های زائر و مجاور در دوره‌های پیشین و استقبال آنان از این مجموعه سرگرمی آموزشی سبب شد تا این شهربازی برای چهارمین بار راه اندازی شود.
شهربازی معارفی با بیش از ۱۳۰ روز فعالیت از آغازین روز برگزاری، پذیرای بیش از ۶۰۰ هزار مخاطب کودک و نوجوان و خانواده های آنان بوده است.
چهارمین دوره شهربازی معارفی از ۱۵ تیرماه سال جاری و در آستانه دهه کرامت فعالیت خود را آغاز می‌کند.
شهربازی معارفی تا پایان تابستان امسال با ۱۴ بازی و در گروه های سنی خردسال، کودک و نوجوان با بازی های متنوع و آموزنده به ارائه خدمات می پردازد و پس از آن نیز طبق پیش بینی صورت گرفته با منتخبی از بازی ها جریان خواهد داشت.
لازم به ذکر است؛ این شهربازی با حضور بیش از ۶۰ نفر از عوامل اجرایی و کارشناسان موسسه فرهنگی تبیان قم راه اندازی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.