برخی ستاره های دانه درشت استقلال با ارسال پیغام محرمانه برای افتخاری به وی تاکید کردند تنها با خودت به عنوان مدیرعامل مذاکره می‌کنیم نه گزینه ای دیگر!

فقط با مدیرعامل مذاکره می‌کنیم!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، ستاره های استقلال که قراردادشان با این باشگاه لیگ برتری به اتمام رسیده است در یک تصمیم جنجالی برای مدیرعامل پیغام فرستاده‌اند که برای تمدید قرارداد فقط با مدیرعامل حاضر به مذاکره هستیم نه شخص دیگری! اتفاقی که به شدت شخص افتخاری را نگران کرده است!

از قرار  معلوم این بازیکنان حاضر نیستند با پندارتوفیقی  معاون ورزشی باشگاه استقلال رودررو شوند و با این شخص برای ماندن دراستقلال مذاکره کنند. هرچند دلیل این ماجرا مشخص نیست اما خبرش چند روزی است که به صورت جدی از سوی نزدیکان بازیکنان شنیده می‌شود  و در فضای مجازی دست به دست می شود.

البته مسئولان باشگاه استقلال هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته اند اما می‌توان  از ورود افتخاری به موضوع نقل وانتقالات سیگنال هایی در  درست بودن این خبر دریافت کرد. افتخاری که این روزها از سوی منتقدانش به شدت تحت فشار است بعد از حاضر شدن در میان تجمع کنندگان برابر وزارت ورزش و قول مساعد برای حل مشکل استقلال در حوزه نقل و انتقالات،  خود وارد کارزارنقل وانتقالات شده تا این ماموریت را مدیریت کند.

حالا ممکن است درظاهر عکس‌های توفیقی با برخی بازیکنان درروزهای آینده منتشرشود اما قطعا در پشت پرده ابتدا بازیکنان تضمین  لازم برای اجرای مفاد قراردادشان را از افتخاری بگیرند و بعد به شکل صوری با توفیقی عکس بیندازند تا ماجرای سریال پندار تایم که معاون ورزشی باشگاه به شدت به آن علاقمند است به خوبی اجرا شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.