در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز قبل با انجام مصاحبه‌ای از ضرورت اختصاص ارز دولتی به این باشگاه توسط بانک مرکزی حرف زده بود، حاشیه های اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس در کرواسی و پرداخت ارقام نجومی در جریان این اردو، حسابی خبرساز شده است!

١٠٠هزار یورو اردوی کرواسی از کجا تامین شد؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، در شرایطی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چند روز قبل با انجام مصاحبه‌ای از ضرورت اختصاص ارز دولتی به این باشگاه توسط بانک مرکزی حرف زده بود، حاشیه های اردوی تدارکاتی باشگاه پرسپولیس در کرواسی و پرداخت ارقام نجومی در جریان این اردو، حسابی خبرساز شده است!

ماجرا از آنجا استارت خورد که یک سایت کروات با اشاره به حضور پرسپولیس در کرواسی درباره مزایای ویژه این اردو برای اهالی شهر واراژدین نوشت: اردوی کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در شهر واراژدین، نزدیک به ١٠٠هزار یورو برای این شهر درآمد خواهد داشت!

انتشار این مطلب در فضای مجازی جنجال بزرگی به راه انداخت به ویژه بعد از آن که مشخص شد پرسپولیس در جریان دیدار تدارکاتی خود در این اردو به دلیل کمبود بازیکنان تیم مقابلش تصمیم گرفت دروازه بان سوم خود را در اختیار تیم مقابل قرار دهد تا تیم مقابل بدون دروازه بان نماند! این اتفاقات و انتشار عکس های مربوط به آن، زمینه ساز اعتراضات جدی تر شد اما روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به این ماجراها تاکید کرد همه چیز تحت کنترل است و این خواسته برانکو بوده که دروازه بان جوان پرسپولیس در ترکیب تیم حریف به میدان برود تا به این ترتیب توانمندی های این گلر جوان مورد سنجش کادر فنی پرسپولیس قرار گیرد!

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی پرسپولیس در این رابطه اعلام کرد:حضور ابوالفضل درویش‌وند در درون دروازه تیم حریف خواسته برانکو بود. او می‌خواست دروازه‌بان سوم که فرصت بازی در تیم پیدا نمی‌کند را در این بازی به میدان بفرستد و از این‌رو خواست او دقایقی برای تیم حریف به میدان برود تا شرایطش ارزیابی شود. ضمن اینکه حریف دروازه‌بان هم داشت و به جای درویش‌وند به میدان آمد. فیلم مسابقه موجود است و آنهایی که به این مسئله شک دارند می‌توانند آن را مشاهده کنند.

با این وجود همچنان منتقدان اعتقاد دارند چنین اتفاقی در دنیا مرسوم نیست و این اتفاق تنها توجیه یک تصمیم غلط و غیر حرفه‌ای است اما مهمتر از این مساله رقم هزینه کرد باشگاه پرسپولیس برای این اردو است! هزینه ١٠٠هزار یورویی در شهر واراژدین بر اساس کدام متر و معیار اعمال شده آن هم در شرایطی که می‌توان با هزینه ای کمتر در بحران کنونی پرسپولیس در شرایطی مشابه این اردو را در کشور برگزار کرد تا به نوعی هم صرفه جویی ارزی صورت گرفته باشد هم چنین رقمی صرف بدهی‌های انباشت شده باشگاه شود!

وقتی چنین هزینه کردی از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس در کنار مصاحبه چند روز قبل گرشاسبی درباره ضرورت اختصاص ارز دولتی به این باشگاه قرار می‌گیرد این پرسش جدی برای افکارعمومی مطرح می‌شود که اگر باشگاه پرسپولیس گرفتار بدهی های سنگین خارجی به طلبکارانش است چطور برای چنین اردویی  ١٠٠هزار یورویی صورت می‌گیرد! و پرسش کلیدی تر آن که محل تامین ارز این اردو از چه کانالی صورت گرفت؟ آیا ١٠٠هزار یورو ناقابلی که برای اردو شهر واراژدین پرداخت شد از محل ارز دولتی تامین شد یا از بازار آزاد خرید داری شد که شاگرداران برانکو در کرواسی اردو بزنند؟!

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.