دادگاه به اصطلاح صلح رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه حکم به آزادی مشروط شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 داد.

به گزارش قدس آنلاین، خالد زبارقه یکی از وکلای تیم دفاع از شیخ صلاح اظهار داشت که دادگاه رژیم صهیونیستی در حیفا با آزادی مشروط وی پس از حدود یک سال حبس در سلول انفرادی موافقت کرده است.

زبارقه افزود که بر اساس حکم صادر شده، شیخ صلاح تحت مراقبت های ویژه خارج از شهر ام الفحم و در منزلی در شهرک کفر کنا در حصر خانگی خواهد بود و جز بستگان درجه یک کسی حق ملاقات با وی را ندارد و حق ندارد با رسانه ها هم هیچ مصاحبه ای انجام دهد.

وی بیان کرد که شیخ صلاح می داند حصر خانگی هیچ فرقی با شرایط بازداشت در زندان رژیم صهیونیستی ندارد اما مهم برای او این است که اصولی را که به خاطر آن به زندان افتاده بود، زیر پا نگذارد.

گفتنی است که پلیس رژیم صهیونیستی آگوست سال گذشته شیخ رائد صلاح را پس از حمله به منزلش در شهر ام الفحم بازداشت کرد و کیفرخواستی 12 بندی علیه وی در دادگاه تنظیم شد و شیخ صلاح به تشویق به خشونت در خطبه هایش متهم شد.

دادگاه رژیم صهیونیستی حکم نهایی در مورد اتهامات وارده به شیخ صلاح صادر نکرد و از آگوست گذشته تاکنون بارها مدت بازداشت وی تمدید شده است و دادگاه مرکزی بئر السبع نیز در آخرین نوبت 6 ماه بازداشت وی را تمدید کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.