اراک- مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: امسال یک هزار و ۷۰۰ زائر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می شوند.

۱۷۰۰ زائر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف می‌شوند

 به گزارش قدس انلاین ، به نقل از حج و زیارت  استان مرکزی ،ابراهیم محمودی، مدیر حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۶۳۰ نفر از استان مرکزی به حج تمتع مشرف شدند، گفت: امسال نیز تعداد یک هزار و ۷۰۰ نفر از زائران استان مرکزی به حج تمتع اعزام می شوند.

محمودی اظهار کرد: نخستین کاروان حج تمتع استان ۳۰ تیرماه مصادف با هفتم ذی‌القعده از استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه زائران استان مرکزی در قالب ۱۲ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، ادامه داد: هشت کاروان از اراک، ۲ کاروان از ساوه، یک کاروان از خمین و یک کاروان از محلات و دلیجان براساس زمان‌بندی اعلام شده عازم سرزمین وحی می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی با بیان اینکه این سفر معنوی از ۲۸ تا ۳۵ روز طول خواهد کشید، بیان کرد: از مجموع ۱۲ کاروان اعزامی حجاج استان ۲ کاروان مدینه بعد و بقیه مدینه قبل هستند.

محمودی با اشاره به اهمیت این سفر معنوی خاطرنشان کرد: این سفر باید وسیله ای برای سیر الی‌الله باشد و نیاز است تا همه زائرین قوانین کشور میزبان را رعایت کنند تا ان شاءالله مشکلی برای هیچ یک از زائران پیش نیاید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.