قدس آنلاین-رضاطلبی:نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۹۵ درصد از خواسته ها و مراجعات مردمی به دفتر بنده مرتبط با حوزه اشتغال می باشد.

۹۵ درصد از مراجعات مردمی مربوط به اشتغال است/شفاف اعلام کنید چقدرشغل درمشهد و خراسان رضوی ایجادشد/بیکاری درمشهد تبدیل به بحران شده است

جواد کریمی قدوسی در گفتگو با قدس آنلاین افزود:  در این باره شخصا بارها به استاندار خراسان رضوی اعلام کرده ام که در باره قول هایی که رئیس جمهور درباره ایجاد شغل و آمارهایی که ایشان ارائه می دهند در حوزه خراسان رضوی و مشهد به صورت دقیق اعلام کنید تا به صورت شفاف مشخص شود چه میزان شغل در مشهد و در کجا، در این چند سال ایجاد شده است.
وی تصریح کرد: متاسفانه مشکل بیکاری به حدی در مشهد افزایش پیدا کرده است که حتی  در یک بازه زمانی به صورت حضوری جمعی را به خدمت آقای استاندار برده ام تا در زمینه اشتغال به آنها پاسخ ارائه دهند.
 سردار کریمی قدوسی اظهار داشت: از برخی مراکز  خصوصی طی چند ماه اخیر که  بازدید داشته ام وضعیت اشتغال در استان به شدت بحرانی می باشد به طوری که  در یک نمونه یک بنگاه تولیدی در جاده کلات که تا چند سال قبل با ۲۰۰نفر پرسنل فعال بود و به تولید مشغول بود،   طی بازه های زمانی مختلف به تدریج نیروهای خود را تعدیل کرده است و در حال حاضر فقط یک نفر آن هم به صورت نگهبان در این مجموعه حضور دارد.
وی افزود: در خصوص وضعیت اشتغال تا کنون چندین بار سوالات مختلفی را از وزیران کار، اقتصاد و صنایع و معادن  داشته ام اما متاسفانه در هر بار با پاسخ  های توجیهی  و غیر قانع کننده مواجه شده ام.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد:تیم اقتصادی دولت نیاز به بازسازی دارد و باید رئیس جمهور اقدامات فوری در این زمینه چاره کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.