قدس آنلاین: مدیر کتابخانه های عمومی نیشابورگفت: برای ساخت کتابخانه مرکزی نیشابور در بوستان ارغوان ۴ میلیارد تومان نیاز داریم.

ساخت کتابخانه مرکزی نیشابور ۴ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا مقدم پاشا در گفتگو با مهر اظهار کرد: خوشبختانه در نیشابور ۱۰  کتابخانه عمومی به متراژ سه هزار و ۲۴۸ مترمربع فعال است که پنج باب آن در شهر نیشابور و مابقی در شهرها و روستاهای دیگر فعالیت دارند.

وی افزود: برای ساخت کتابخانه مرکزی نیشابور زمینی سه هزار متری از طرف شورای اسلامی شهر در بوستان ارغوان اختصاص یافته که برای آغاز عملیات اجرایی آن ۴ میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

مدیر کتابخانه های عمومی نیشابور ابراز کرد: وجود کتابخانه‌ها در ارتقاء فرهنگ جامعه بسیار مؤثر است و این حق مسلم همه شهروندان فرهنگ دوست نیشابوری است که به کتاب و کتابخانه‌ها دسترسی کافی داشته باشند که امیدواریم با پیگیری ها به نتایج خوبی در شهرستان برسیم.

وی بیان کرد: در حال پیگیری بانک اطلاعاتی مولفان نیشابوری هستیم و همه نویسندگان ساکن این شهر و سایر نقاط کشور را پوشش می‌دهد. تاکنون چندین نویسنده نیشابوری ساکن پایتخت نیز برای عضویت در این سامانه تقاضا داده‌اند.

مقدم پاشا ادامه داد: در بیشتر زمینه ها نویسندگان نیشابور مطرح هستند و ما می توانیم از این قابلیت استفاده خوبی داشته باشیم و در این راستا باید نویسندگان همکاری  لازم را با ما انجام دهند.

وی گفت: برای احداث کتابخانه مرکزی نیشابور تلاش می کنیم بتوانیم از ظرفیت خیرین حوزه فرهنگ و ادب استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.