قدس آنلاین: مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت گفت: از امروز  طرح حذف تبادلات نقدی شهروندان مشهدی به صورت آزمایشی آغاز خواهد شد.بر این اساس، طرح آزمایشی یاد شده در معابر بولوار هاشمیه، فکوری، پیروزی، شهید صیاد شیرازی و لاین شرقی و غربی کندرو در بولوار وکیل‌آباد به اجرایی خواهد شد.

آغاز آزمایشی طرح حذف تبادلات نقدی شهروندان با الیت در منطقه ۹ مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی اسدی با بیان این مطلب گفت: از امروز شانردهم  تیرماه جاری طرح حذف تبادلات نقدی شهروندان مشهدی و پارکبانان شرکت الیت با پایلوت قرار دادن معابر تحت پوشش این شرکت در منطقه ۹ مشهد به صورت آزمایشی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مهم با هدف جلب رضایتمندی شهروندان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به رویکرد مدیریت جدید شهری در راستای توسعه شهر هوشمند این مهم به مرحله اجرا در می‌آید.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت در ادامه بیان کرد: بر این اساس، طرح آزمایشی یاد شده در معابر بولوار هاشمیه، فکوری، پیروزی، شهید صیاد شیرازی و لاین شرقی و غربی کندرو در بولوار وکیل‌آباد به اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت خاطرنشان کرد: شهروندانی که تمایل به شارژ پلاک خود در حاشیه معابر منطقه ۹ دارند، می‌توانند به سایت شرکت ترافیک هوشمند الیت به http://www.eliteit.ir/ آدرس مراجعه کنند یا با دانلود نرم‌افزار همراه پارک نسبت به شارژ پلاک خود اقدام نمایند.

اسدی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند پلاک خودروی خود را در پارکینگ‌های غیرحاشیه‌ای شرکت الیت شارژ نمایند.

وی تصریح کرد: شارژ پلاک خودرو در سایر معابر سطح شهر کمافی‌السابق توسط پارکبانان شرکت الیت صورت می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به آنان به صورت مستقیم نسبت به شارژ پلاک خود اقدام نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.