قدس انلاین : معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد گفت: تلاش می کنیم ارتباط شهروندان مشهدی با شهرداری را از طریق پیام رسان های بومی فراهم کنیم.

ارتباط شهروندان با شهرداری مشهد از طریق پیام رسان های بومی

شهریار آل شیخ ظهر شنبه  در مراسم امضاء قرار داد همکاری پیام رسان گپ و شهرداری مشهد اظهارکرد: مردم می‌توانند ارتباط با سامانه‌های ارتباطی با شهرداری از جمله ۱۳۷ را از طریق پیام رسان های داخلی برقرار کرده و با ارسال عکس و پیام ،مشکلات خود را به مدیریت شهری اعلام کنند.

وی افزود:شهروندان می‌توانند از طریق این پیام رسان گواهی شهرسازی درخواست کنند، مناقصات شهرداری را پیگیری کنند، پرداخت عوارض خودرو و نوسازی داشته باشند و خدمات مدیریت پارکینگ و خدمات خرید بلیت تک سفره مترو را دریافت کنند.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری مشهد بیان کرد: این خدمات برای نخستین مرتبه در کشور به مردم ارائه می شود و امیدوارم بتوانیم از دیگر خدمت های الکترونیک برای تحقق شهر هوشمند در مشهد استفاده کنیم.

آل شیخ تاکید کرد: به هر میزان ارتباط شهروندان با مدیریت شهری تسهیل شود فضای خدمت رسانی به مردم در عرصه شهر و شهروندی فراهم می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.