قدس آنلاین: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری ۲ گرداننده باندی معروف به عینک دودی با ۴۴ فقره سرقت از منازل مسکونی مردم در مشهد خبر داد.

دستگیری باند عینک دودی در مشهد

 سردار قادر کریمی با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت از خانه های مسکونی در خیابان های شهید رجایی و بلوار سرخس مشهد و اعلام شکایت مال باختگان دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع و دستگیری عاملان این سرقت ها صادر شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی اقزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پایگاه شرق پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ بیات مختاری وارد عمل شدند و با تحقیق از چند محل مورد دستبرد  به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی متهم شد.

 وی گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی این گرداننده باند را پس از هماهنگی با مقام قضائی در مخفیگاهش واقع در بلوار حر دستگیر و در بازرسی از منزل او مقادیر لوازم سرقتی کشف کردند.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد : پلیس در مرحله دوم این عملیات همدست متهم را نیز شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کرد.

وی اظهار داشت : پلیس در بازرسی از مخفیگاه این متهم نیز ۲ دستگاه بی سیم  دستی و ۱۰۰ عدد عینک دودی، یک عدد باتوم فلزی و مقادیر زیادی طلا و اموال مسروقه کشف شد.

سردار قادر کریمی گفت: این متهمان تا کنون به ۴۴ فقره سرقت از خانه های مردم اعتراف کرده اند و تحقیقات با دستور مقام قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.