قدس انلاین: 9 خانه ورزش روستایی از محل اعتبارت مبارزه با مواد مخدر با همکاری هیات ورزشهای عشایری و روستایی خراسان رضوی روز شنبه طی مراسمی در تربت جام به بهره برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام در این مراسم گفت: اعتبار اختصاص یافته برای تجهیز هر یک از این فضاهای ورزشی با مساحت 50 تا 100 مترمربع در روستاهای بخش مرکزی، نصرآباد و پایین جام 50 میلیون ریال بود و در مجموع در این زمینه 450 میلیون ریال هزینه شد.

محسن سپهری سرانه فضای ورزشی را در تربت جام 52 سانتیمتر مربع عنوان و بیان کرد: سالن ورزش روستای خیرآباد، زمین چمن شهرداری و مجموعه ورزشی پنج هزار نفری شهر تربت جام از مهمترین طرح های نیمه تمام در این شهرستان هستند.
وی افزود: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی هشت میلیارد ریال برای تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی در تربت جام اختصاص یافته است.
35 هیات ورزشی و شش هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان تربت جام فعالیت دارند.
مرکز شهرستان 270 هزار نفری تربت جام در 167 کیلومتری جنوب شرق مشهد واقع است. 137 هزار نفر از جمعیت تربت جام در 251 روستای این شهرستان ساکن هستند. این شهرستان مرزی شامل چهار شهر، پنج بخش مرکزی، صالح آباد، نصرآباد، پایین جام، بوژگان و 13 دهستان است. تربت جام از سمت شمال شرق هم مرز با کشور جمهوری ترکمنستان و از سمت شرق هم مرز با افغانستان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.