قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از راه‌اندازی بهترین روش‌های شارژ پلاک خودرو در مشهد در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تسهیل پرداخت الیت با استفاده از من‌کارت

به گزارش قدس آنلاین محمدجواد رجائیان با بیان این مطلب اظهار کرد: ارائه خدمات مختلف به شهروندان و سعی در بهبود کیفیت این خدمات بر بستر فناوری اطلاعات باعث افزایش بهره‌وری استفاده از این خدمات توسط شهروندان و همچنین رضایت آنان و عدالت اجتماعی را به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: در اغلب موارد شهروندان در تعامل با کسب و کارها، نیازمند انجام پراخت‌های خرد می‌شوند که در این میان، راهکار کیف پول الکترونیک به عنوان یکی از بهترین روش‌های نوین پرداخت مطرح هست.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در ادامه ضمن معرفی بهترین روش‌های جدید برای شارژ کردن پلاک خودرو توسط شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق دستگاه‌های پوز بانکی که در اختیار پارکبانان الیت قرار دارد، اقدام به شارژ پلاک خودرو و یا انجام پرداخت الکترونیکی نمایند.

رجائیان اضافه کرد: به عبارت دیگر این امکان از سه طریق استفاده از کارت شهروندی (من‌کارت - مشهدکارت)، کیف پول همراه (کیپاد) و کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب فراهم می‌شود. وی بیان کرد: این خدمت جدید تا قبل از پایان تابستان ۹۷ اجرایی و قابل استفاده عموم شهروندان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.