قدس انلاین : استاندار خراسان رضوی از تغییر ساعت کاری ادارات این استان از ۱۹ تیر خبر داد.

تغییر ساعت کاری ادارات خراسان رضوی از ۱۹ تیر

علیرضا رشیدیان شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش فزاینده دمای هوا در اکثر نقاط استان بویژه مناطق گرمسیر و بر مبنای مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت توزیع نیروی برق ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی ، بانک ها ، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی در تمامی شهرستان های استان این تغییر ساعات کار اعمال می شود. 

وی افزود:ساعات کار تمامی این بخش ها از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه به مدت یک هفته از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تعیین شده است. 

استاندار خراسان رضوی همچنین به منظور افزایش پایداری شبکه برق استان تاکید کرد : مدیران در تمامی این بخش ها ضمن رعایت سایر مفاد مندرج در مصوبه هیات وزیران برای به حداقل رساندن مصرف برق طی ساعات کاری و از مدار خارج کردن تمامی وسایل سرمایشی و روشنایی غیرضروری بعد از ساعات کاری و در صورت ضرورت وارد مدار کردن دیزل ژنراتورهای اضطراری نیز تمهیدات لازم را فراهم و در عین اقدام، نظارت های لازم را نیز بر اجرای آن اعمال کنند. 

وی تصریح کرد: تصمیم گیری برای بعد از این تاریخ موکول به اعلام شرایط جوی از سوی اداره کل هواشناسی و سایر مباحث مربوطه بوده و در صورت تداوم گرمای هوا و ضرورت ادامه این تغییرات ، اطلاع رسانی های لازم پیرامون موضوع انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.