قدس انلاین : رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 گرداننده باند ملقب به "شب های مشهد" و کشف 36 فقره سرقت خبر داد.

دستگیری گردانندگان باند "شب های مشهد" بعد از36 سرقت

سرهنگ "حسین بیات مختاری" با اعلام این خبر گفت: با مراجعه فردی با در دست داشتن یک برگ مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه منزل مسکونی اش مورد سرقت قرار گرفته است، کارآگاهان مبارزه با سرقت تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و گزارش سرقت های مشابه، پرونده به پایگاه شرق پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات علمی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت های شبانه آغاز شد.
کارآگاه بیات مختاری خاطر نشان کرد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی را به سرنخ هایی رساند که نشان می داد سارقان با یک دستگاه خودروی سواری پراید مرتکب این سرقت ها می شوند.
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری این سرنخ، جوانی که راننده خودروی پراید بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
سرهنگ بیات مختاری گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده، منکر ارتکاب سرقت بود اما در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید و با معرفی همدست خود اعتراف کرد با شناسایی منازل ویلایی در خیابان های کم تردد و با اطمینان از خالی بودن آنها با بالا رفتن از دیوار و تخریب قفل درهای ساختمان اقدام به سرقت از منازل مسکونی می کردند.
وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی، همدست متهم را نیز دستگیر کردند و با تحقیقات بعدی از متهمان، 5 مالخر اموال مسروقه را نیز شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: اعضای این باند تاکنون به 36 فقره سرقت شبانه از منازل مسکونی در مناطق مختلف شهر مشهد اعتراف کرده و تحقیقات از آنها با دستورات مقام قضائی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.