راننده شخصی رئیس جمهور آمریکا به خاطر عدم پرداخت دستمزد و حقوق خود از خانواده ترامپ شکایت کرده است.

راننده سابق ترامپ به خاطر عدم پرداخت اضافه کاری از وی شکایت کرد

به گزارش قدس آنلاین، "نوئل سینترون" راننده ترامپ که بیش از ۲۵ سال در خدمت وی بوده است، تاکید کرد: ترامپ ۳۳۰۰ ساعت اضافه کاری به من بدهکار است و حقوق و دستمزد من را پرداخت نکرده است.

بر اساس این گزارش، سینترون شکایتی را علیه سازمان ترامپ در دادگاهی در نیویورک مطرح کرده است. وی همچنین مدعی شده است که حقوق و دستمزد وی در یک دوره ۱۵ ساله تنها ۲ بار افزایش یافته است، یک بار در سال ۲۰۰۳ میلادی از ۶۲۷۰۰ دلار به ۶۸۰۰۰ دلار و بار دیگر در سال ۲۰۱۰ میلادی به ۷۵ هزار دلار.

وکلای سینترون بر این باورند که وی حدود ۳۵۰ هزار دلار از سازمان ترامپ طلبکار است. سینترون در سال ۲۰۱۶ میلادی پس از آنکه ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزیده شد، از سوی سرویس مخفی آمریکا کنار گذاشته شده است.

لاری هاچر یکی از وکلای سینترون در این باره گفت: ترامپ هیچ گونه توجهی به حقوق نیروی کار ندارد. وی خود را قهرمان دفاع از حقوق کارگران زن و مرد می داند ولی این مساله هرگز واقعیت ندارد. نوئل سینترون روزها، و شبها و پایان هفته ها برای ترامپ کار کرده است ولی ترامپ حاضر به پرداخت حق و حقوق وی نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.