۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 609585

سامان قدوس، مهاجم تیم اوسترشوندس سوئد از رد پیشنهاد یک تیم چینی خبر داد.

قدوس: نمی‌خواهم به لیگ چین بروم

به گزارش قدس آنلاین، تیم اوسترشوندس شب گذشته (دوشنبه) در بازی خارج از خانه هفته دوازدهم لیگ برتر سوئد با گلزنی قدوس ۲ بر یک از سد هاماربی گذشت. این تیم ۲ بازیکن کلیدی خود شامل کن سما، سویتیریوس و گراهام پوتر (سرمربی) خود را به دلیل انتقال به تیم‌های دیگر اروپایی از دست داده اما توانست به پیروزی برسد.

سامان قدوس در این رابطه گفت: این مسئله نشان می‌دهد که تیم بزرگی داریم و معنایی ندارد چه کسی جدا می‌شود.

ملی‌پوش ایرانی تیم اوسترشوندس درباره پیشنهاد ۲ تیم مطرح آلمانی، فرانسوی و یک تیم چینی اظهار داشت: چند پیشنهاد بودند. در این شرایط همیشه گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌هایی وجود دارند. دانیل کیندبرخ (رئیس باشگاه اوسترشوندس) در صورت وجود پیشنهاد جالبی به من زنگ می‌زند و پس از آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. هم‌اکنون فکر نمی‌کنم پیشنهاد واقعا جالبی وجود داشته باشد.

قدوس در واکنش به پیشنهاد خیره‌کننده یک تیم چینی گفت: از چین هم پیشنهادی رسیده است. الان به پول فکر نمی‌کنم و نمی‌خواهم به چین بروم و برای حضور در لیگ این کشور جوان هستم. پنجره نقل‌وانتقالاتی هنوز باز است و از این بابت نگرانی ندارم.

وی درباره لیگ مورد علاقه اروپایی خاطرنشان کرد: لیگ مورد علاقه‌ام همیشه لالیگا بوده اما لیگ برتر یا بوندس‌لیگا هم را رد نمی‌کنم. مدیر برنامه‌ام و کیندبرخ به خوبی می‌دانند کدام لیگ‌ مناسب من هستند و بدین‌خاطر آنها می‌توانند تمام باشگاه‌ها را برای انتقالم مدنظر داشته باشند.

قدوس در پاسخ به این پرسش که آیا از بازی در آلمان یا فرانسه خوشش می‌آید گفت: نه، واقعا هیچ چیزی در این رابطه نمی‌دانم. واقعا نمی‌خواهم چیزی در این باره بشنوم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.