شعبه ۱۰۹۱ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ارشاد، برای ناظم مدرسه معین، «تشویق به فساد و فحشا» را در نظر گرفته که مجازات آن طبق قانون یک تا ۱۰ سال حبس است.

یک تا ۱۰ سال حبس در انتظار ناظم «مدرسه معین»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم یک منبع مطلع درباره جلسه دادگاه ناظم مدرسه معین گفت: در جلسه دادگاه ۹ نفر از اولیای دانش آموزان و ۲ نفر از خود دانش‌آموزان حضور داشتند و جلسه دادگاه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز شنبه طول کشید و در یک جلسه، محاکمه انجام شد.

وی اظهار کرد: اولیایی که شکایت نکرده‌اند، رضایت نداده‌اند بلکه فقط پیگیری نکردند. ضمن اینکه متهم نیز به همراه وکیل خود در جلسه حضور داشت و دادگاه نیز به صورت غیرعلنی برگزار شد.

این منبع آگاه گفت: در دادسرای برای ناظم مدرسه معین ۶ عنوان اتهامی در نظر گرفته شد اما نهایتاً دادگاه ماده ۱۳۲ قانون مجازات اسلامی مبنی بر تعدد معنوی را اعمال کرد. دادگاه معتقد است، متهم پرونده، فعل واحد با عناوین متعدد مرتکب شده و ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی مبنی بر تشویق به فساد و فحشا را برای ناظم درنظر گرفته که مجازات آن در قانون از یک تا ۱۰ سال حبس است.

وی توضیح داد: وکیل متهم در جلسه ادعا کرد که اعتراف موکلش در شرایط عادی نبوده است که مجدداً با متهم صحبت شد و سؤالاتی را مطرح کردیم که متهم اتهامات را پذیرفت.  

این مقام آگاه افزود: بچه‌ها بر اثر این حادثه تحت فشار قرار گرفتند و آثار روانی بر برخی از آنها مشهود است؛ البته اجباری در کار نبوده و ناظم مدرسه آنها را ترغیب‌ می‌کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.