قدس انلاین : رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی گفت: دو سهمیه به دو ورزشکار برای اعزام به مسابقات آسیایی اردون تعلق گرفت، یکی از داوران نیز حائز سهمیه برای اعزام به مسابقات جهانی شد که دیروز هر سه نفر از آنها اعزام شدند.

۳ ورزشکار کاراته از خراسان‌رضوی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شدند
محمد حجتیان  اظهار داشت: هیئت کاراته خراسان رضوی از آغاز سال 97 در حوزه‌های اعزام، میزبانی، آموزش و نظایر آن اقدامات مختلفی را انجام داده که از آنها می‌توان به برگزاری کلاس داوری توسط مدرس فدراسیون جهانی اشاره کرد که این امر سبب اخذ سهمیه مسابقات دیگری شد.

رئیس هیئت کاراته خراسان رضوی با اشاره به عملکرد مطلوب هیئت، گفت: دو سهمیه به دو ورزشکار خانم و آقا به نام خانوادگی شهابی و نیک‌بخت برای اعزام به مسابقات آسیایی اردون تعلق گرفت، یکی از داوران نیز حائز سهمیه برای اعزام به مسابقات جهانی شد که دیروز هر سه نفر از آنها اعزام شدند و برای کسب مقام تلاش می‌کنند.

حجتیان خاطر نشان کرد: هیئت کاراته خراسان رضوی تا چند ماه آتی میزبانی‌های بسیاری را بر عهده گرفته که این میزبانی‌ها به چندین دسته کشوری، بین‌المللی و نظایر آن تقسیم می‌شوند و استقبال بسیار مطلوبی پیش بینی می‌شود، در مبحث آموزش نیز کلاس‌های مختلفی برای ارتقاء سبک‌های گوناگون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری لیگ استانی کاراته در خراسان رضوی برای نخستین‌بار در تاریخ این ورزش، تصریح کرد: در چند ماه آتی چندین اعزام در بخش‌های مختلف نظیر کشوری و لیگ‌ صورت می‌پذیرد، همچنین برای نخستین بار ضبط و پخش ویدیو چک توسط دوربین انجام می‌شود بنا بر این از این پس مشکلی در ارتباط با اختلاف نظرها به وجود نمی‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.