۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 609675

با پایان یافتن پیش‌تولید و فیلمبرداری، فیلم سینمایی «شانتاژ» در حال حاضر به مرحله تدوین و صداگذاری رسیده است و به زودی برای نمایش آماده می‌شود.

«شانتاژ» آماده نمایش می‌شود
 امیر مؤمنی اصل که کارگردانی فیلم را بر عهده دارد، درباره بازی بازیگران در این فیلم گفت: بازیگران فیلم شانتاژ ، بازی‌های بسیار خوبی را مقابل دوربین پیام نیکومنش ثبت کرده‌اند و قطعاً باید شاهد بازی ماندگاری از بهروز محمدی در فیلم «شانتاژ» باشیم . همچنین کارگردان فیلم شانتاژ افزود : «شانتاژ» یکی از بهترین همکاری‌هایم با پرویز قدسی است و حضور بازیگرانی همچون مریم خدارحمی که سنگ تمام گذاشت ـ علیرضا رئیسی با بازی بی نظیرش ـ افشین سنگ چاپ و ساقی زینتی که فوق‌العاده هستند ـ مجید شهریاری و صفر کشکولی با توانایی‌های خاصشان ـ و با حضور بازیگران خوبی همچون مهران اسبقی ، سینا مکارم ، دانیال صفاری ، دینیار گیوی ، حسین بدیهی ، رضا دیزجی ، عارف اکبری راد ، نیمتاج پورصفر ، رؤیا شمس و پرویز قدسی است و فیلمی بسیارخوب و مهیج را تولید کرده‌ایم که باید منتظر نمایش آن باشیم .
تدوین فیلم توسط امیر مؤمنی اصل آغاز شده و با پایان تدوین فیلم ، مراحل صداگذاری و آهنگسازی و انجام مراحل فنی و ضبط موسیقی تیتراژ پایانی با صدای میلاد فراهانی انجام خواهد شد .
فیلم شانتاژ درباره مردی سرشناس و ثروتمند است که همسرش توسط یک گروه تبهکار مورد اذیت و آزار قرار می گیرد و آن گروه با هدف باج گیری و اخاذی از طریق فضای مجازی وارد زندگی این زوج شده و زندگی آنها را به مخاطره می‌اندازند ؛ اما . . .
شایان ذکر است که فیلم «شانتاژ» ششمین فیلم امیر مؤمنی اصل در مقام کارگردان می باشد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.