۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
کد خبر: 609714

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضربه فنی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی آغاز شد.

«ضربه فنی» کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «ضربه فنی» از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همکاری بنیاد سینمایی فارابی در ژانر کودک و نوجوان ساخته می‌شود. داستان فیلم «ضربه فنی» در باره‌ی محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگران مدرسه به نام امیر که ورزشکار است آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد و ...

نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا به عنوان بازیگر در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند و سپهراد فرزامی، سیاوش اسدپور، علی ملکیان، حسین لطفی، متین جان‌جانه، محمدامین مرادی، پوریا ایمانی و هستی فرامرزی بازیگران نوجوان این فیلم بلند هستند. نویسندگی این اثر را غلامرضا رمضانی و میترا تیموریان بر عهده دارند. صالح غربی‌جوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز این فیلم است. همچنین مسعود امینی‌تیرانی مدیر فیلم‌برداری، بهمن اردلان صدابردار و محسن دارسنج طراح گریم این اثر هستند. فریبا مهبد به عنوان طراح لباس، مهدی مهابادی به عنوان مدیر تولید و سمیه میری به عنوان عکاس با این پروژه همکاری می‌کنند. همچنین دستیاران کارگردان این فیلم مسعود زنوزی‌راد و ماه‌گل کرامتی، منشی صحنه نرگس محبی و دستیار اول صحنه احمد عبدالهی هستند.

 غلامرضا رمضانی در سال 1385 نیز فیلم بلند سینمایی را در کانون و بر اساس فیلم‌نامه‌ای از خود کارگردانی کرده بود. «ضربه فنی» نیز به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.