قدس انلاین : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی گفت: لازمه حل مسائل میان قوه‌قضاییه و شورای شهر مشهد، گفت‌و گوی بیشتر در فضای دوستانه‌تر است.

حل مسئله کمربند جنوبی در گرو پایبندی به قانون و تعامل است
 
محمدرحیم نوروزیان ، در رابطه با مشکلات و اختلاف‌نظرهای موجود میان شهرداری و دستگاه قضایی استان اظهار کرد: وجود اختلاف دیدگاه میان این دو دستگاه طبیعی است، حتی در برخی از موارد مدیران خود شهرداری، استانداری یا دستگاه قضایی با یکدیگر اختلاف نظر دارند، بنابراین بایستی با گفت‌و گو اختلاف نظرات خود را رفع کنند. 
وی در مورد اختلافات موجود میان شهرداری و دستگاه قضایی در رابطه با مسأله کمربند جنوبی افزود: اگرچه که این مسأله در حوزه استانداری قرار نمی‌گیرد، اما موضوعی است که توسط همه دنبال می‌شود. باید توجه داشت که این مسأله، مسیر قانونی خود را طی خواهد کرد و سرانجام آن را قانون مشخص خواهد کرد. درواقع بایستی هر دو طرف با یکدیگر گفت‌وگو و تعامل داشته باشند و از دیدگاه‌های دوستان دیگری که در این موضوع، صاحب‌نظر هستند، بهره گیرند. ما مشکلی نداریم که برای آن، راه حلی وجود نداشته باشد، اما لازمه حل مسائل گفت‌وگوی بیشتر در فضای دوستانه‌تر است.     
نوروزیان خاظرنشان کرد: در زمینه ایجاد فضاهای شاد در شهر بایستی این اجماع میان مسئولان صورت بگیرد؛ چرا که مردم ما به نشاط و شادی بیشتری نیازمندند. بنابراین بایستی مسئولان نظر هماهنگی مبنی‌بر وجود فضاهای شاد در شهر داشته باشند که خوشبختانه این نظر موافق به‌وجود آمده است. در همین راستا در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، امام جمعه مشهد نیز با این موضوع موافق و همراه بوده است. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌رضوی ادامه داد: همگی مسئولان شهر، دغدغه حواشی و بروز مشکلات این نوع از برنامه‌ها هستند، اما باید، این فضاسازی ایجاد شود. در همین راستا وظیفه دستگاه‌های فرهنگی چون اداره ارشاد اسلامی، بخش‌ فرهنگی شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و... فراهم کردن این شرایط برای مردم خراسان است. امیدواریم همانطورکه ضرورت این مسأله برای مسئولان مشخص شد در راستای آن، اقدامات مؤثری نیز صورت بگیرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.