نماینده مردم تهران در مجلس معتقد است اهدای بیلبورد تبلیغاتی با ارزش بالا از سوی سازمان ورزش شهرداری به یک خانم بازیگر اقدامی بدون تأمل و هماهنگی بوده و شهرداری تهران باید روی دستگاه‌های خود نظارت بیشتری داشته باشد.

انتقاد یک نماینده از حاتم بخشی شهرداری تهران به یک بازیگر زن

سیده فاطمه  ذوالقدر  با انتقاد از اهدای 20 بیلبورد تبلیغاتی از سوی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران به یکی از بازیگران خانم برای ساخت نخستین فیلمش، گفت: ساخت نخستین فیلم مستند از سوی یک خانم بازیگر موضوع قابل تقدیری است اما چنین هدیه‌ای از سوی شهرداری تهران حساسیت‌زا خواهد بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تأکید کرد: بسیاری از اقشار دیگر اعم از هنرمندان سینما و سایر هنرها نیز نیاز به این بیلبوردها دارند لذا اهدای 20 بیلبورد با ارزش بالا باعث گلایه‌مندی و رواج تبعیض می‌شود.

وی افزود: در شرایط فعلی اقتصادی کشور، این بیلبوردها برای تولیدکنندگان محصولات بیش از دیگران مورد نیاز است تا به صورت رایگان بتوانند محصولات و خدمات خود را ارائه کنند لذا چنین هدیه‌ای سطح توقع در جامعه را افزایش می‌دهد.

ذوالقدر در ادامه با بیان اینکه هدیه‌های این‌چنینی از سوی شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی به یک قشر خاص می‌تواند روی افکار عمومی اثر منفی بگذارد، عنوان کرد: شهرداری باید به این مسائل توجه کرده و از حواشی دوری کند که گلایه‌مندی را در سطح جامعه برنینگیزد.

شهرداری تهران نظارت بر سازمان‌های خود را تقویت کند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اقدام سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران غیرمنطقی و بدون تأمل و هماهنگی بوده است، خاطرنشان کرد: جامعه روی این مسائل حساس است و شهرداری به عنوان یک سازمان بزرگ در پایتخت باید نظارت بر سازمان‌های تابعه خود را بیش از پیش تقویت کند.

محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران اخیرا در جریان اکران خصوصی نخستین مستند ورزشی ساخته بهاره افشاری، به مناسبت تولد وی و ساخت این مستند 20 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر تهران به ارزش 6 میلیارد تومان برای تبلیغ فیلمش اهدا کرد که موجبات انتقاداتی را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.