قدس انلاین : تولیت آستان قدس رضوی گفت: یک نوجوان می‌تواند زمان‌ساز و مصلح باشد و با درست زندگی کردن به یک چهره تاریخ‌ساز تبدیل شود و دست دیگران را هم بگیرد.

نوجوان می‌تواند تاریخ‌ساز و مصلح باشد
 حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در مراسم افتتاحیه اولین دوره اردوهای معرفتی نوجوانان کشور با عنوان «هفت روز در بهشت» و رونمایی از کتاب‌های جامع معارفی نوجوانان با عنوان «برترین آرزو»، که در اردوگاه بیلدر برگزار شد؛ گفت: جمعه روز حسابرسی اعمال است نسبت به آنچه انجام شده و آنچه باید انجام شود، در برخی روایات آمده است که در روز جمعه نامه اعمال ما به محضر امام زمان(ع) تقدیم می‌شود، همه ما انسان‌ها باید اعمال، عقیده‌ها و باورهایمان را حسابرسی کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: امروز شبهات بسیار گسترده است؛ انسانی که از شبهات علمی و شهوت عملی خودش را حفظ کند یک انسان خود ساخت است که نه شبهات او را از میدان بیرون می‌کند و نه شهوات می‌تواند او را تسخیر کند. 

وی ادامه داد: یک نوجوان می‌تواند زمان‌ساز و مصلح باشد و با درست زندگی کردن به یک چهره تاریخ‌ساز تبدیل شود و دست دیگران را هم بگیرد. 

رئیسی با اشاره به سبک زندگی آزادگان اظهار کرد: یک نوجوان که هدفش رضایت الهی است، درس می‌خواند و تلاش می‌کند تا گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنم. 

در ادامه این مراسم مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با معرفی دوره‌های تربیتی ویژه نوجوانان که در اردوگاه بیلدر در حال برگزاری است به گزارشی از عملکرد این دوره‌ها پرداخت و گفت: تا به امروز موفق به میزبانی از  ۳۵ هزار مهمان از سراسر ایران بودیم و امیدواریم تا پایان تابستان پذیرای ۲ هزار مهمان دیگر باشیم.

مجتبی مختاری با بیان روند تهیه کتاب مجموعه جامع معارفی ویژه نوجوانان و جوانان؛ افزود: در فاصله ۲ سال گذشته توسط نخبگان و دانشمندان مسلط به علوم دینی و عقلی با عنوان کتاب‌های «برترین آرزو» تولید شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.