بازیگر سرشناس فیلم‌های اکشن اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت نخواهد کرد.

رقیب ترامپ نخواهم شد

دواین جانسون که با فیلم جدیدش با عنوان «آسمان‌خراش» از امروز جمعه راهی سینماها می‌شود، گفت در انتخابات ریاست جمهوری بعدی آمریکا رقیب ترامپ نخواهد بود.

«آسمان‌خراش» به کارگردانی راوسون مارشال تربر ساخته شده و دواین جانسون علاوه بر بازی در آن از تهیه‌کنندگانش هم است.

این فیلم که برمبنای فیلمنامه راوسون مارشال تربر و با بازی دواین جانسون، نو کمبل، نوآ تیلور، بایرون من، پابلو شرایبر و چین هان ساخته شده، از امروز ۱۳ جولای  ۲۰۱۸ در آمریکا روی پرده‌های نقره‌ای می‌رود.

جانسون که به عنوان شاه فروش تابستانی شناخته شده، سال پبیش اعلام کرده بود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می‌کند.

در عین حال همان زمان نیز خیلی قطعی نبود که او جدی گفته یا شوخی کرده است. کما این که تام هنکس نیز دو بار با حضور در برنامه‌های شبانه اعلام کرده بود به اتفاق جانسون نامزد این انتخابات می‌شود.

به تازگی جانسون ۴۶ ساله در مصاحبه‌ای اعلام کرد متاسفانه امکان این اتفاق را محقق نمی‌بیند. وی افزود: این موقعیتی است که نیاز به سال‌ها کار سخت و تجربه یادگیری مهارت‌هایش را می‌طلبد. موارد مختلفی را باید سروسامان بدهم و بر مبنای برنامه‌ریزی‌های من این در سال ۲۰۲۰ ممکن نیست.

وی افزود: برای این مقام احترام زیادی قایل هستم و چیزی است که خیلی جدی مرا درگیر خودش کرده ولی چیزی که لازم دارم زمانی است که باید بگذارم تا خیلی چیزها را یاد بگیرم.

سال پیش با اعلام این خبر که ممکن است دواین جانسون در انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شرکت کند در جولای ۲۰۱۷ کمپینی به راه افتاد، هرچند جانسون به عنوان یک شخصیت مستقل نقشی در شکل دادن به آن نداشت.

با این حال هیرام گارسیا مدیر کمپانی تولید فیلم «سون باکز» متعلق به جانسون معتقد است نسبت به حضور او در جهان سیاست خوش‌بین است و هیچوقت نمی‌توان مطمئن بود که دواین چه کار می‌کند.

جانسون امسال فیلم «رمپیج» را نیز در صف اکران داشت که پیشتر راهی سینماها شد.

او برای سال ۲۰۱۹ سه فیلم در دست اکران دارد که شامل «جنگیدن با خانواده‌ام»، «هابز و شاو» و «گشت زدن در جنگل» است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.