بجستان_ امام جمعه بجستان گفت: دستاوردهای ارزشمندی در طول ۴۰ سال انقلاب بدست آورده ایم و دشمن هرگز نتوانسته بر کشور ما مسلط شود و امروز شاه کلید حل مشکلات به فرمایش رهبری مسئولان و همراهی با مردم بودن آنان می باشد و اخلاق گران اقتصادی از جمله سلطان سکه را به خاطر خوشحالی مردم حداقل یا اعدام یا به مردم معرفی کنید.

سلطان سکه را یا اعدام یا به مردم معرفی کنید

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه این هفته خطاب به مسئولان گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، حضور مردم و موافقیتهای کشور تنها نمی تواند راه حل مشکلات کشور باشد.

وی افزود: شاه کلید حل مشکلات مسئولان می باشند که باید سهل انگاری، تنبلی، اشرافی گری و تکبر را کنار گذاشته و با مردم گرایی مشکلات را حل کرده و دل خوش نکنند به خدمت چند روزه ای که به زودی زوال خواهد آمد.

وی تاکید کرد: کشور چین ۸۰ هزار مفسد اقتصادی را اعدام کرد تا توانست موفق شود و برخورد شدید با اخلاق گران اقتصادی موجبات امیدواری و خوشحالی مردم را به دنبال دارد لذا چرا سلطان سکه ای که ۲ تن سکه جمع آوری کرده اگر از وابستگان نیست اعدام و یا به مردم معرفی نمی کنید.

امام جمعه بجستان گفت: شاه کلید اینها است،   بدون این نمی شود در مقابل دشمن مقاومت کرد و لازم است مسئولان به خواسته های رهبری پاسخ مثبت داده و مشکلات را حل کنند.

حجت الاسلام وحیدی گفت:  امروزه در زمینه های زیادی کشور ما دستاوردهای ارزشمندی کسب کرده است،   از جمله نفوذ معنوی در کشورهای مجاور و صنایع نظامی و همچنین کشاورزی و صنعت و ما حرف برای گفتن داریم و توانمندیهای ارزشمندی داریم.

امام جمعه بجستان تاکید کرد: دشمن با توجه به پیشرفت صنایع نظامی ما نا امید از حمله نظامی به کشور است ولی تحریم اقتصادی را که از ۱۵ سال پیش شروع کرده و پس از برجام کار را به  اوج میرسا ند و ترامپ و تیم اقتصادیش که بدترین تیم را انتخاب کرده در تلاشند از راه محاصره اقتصادی به کشور ما ضربه واردکنند.

امام جمعه بجستان اذعان کرد: ۴۰ سال امریکا با کشور ما در حال جنگ و گریز ودرگیری است و ما ۸ سال دفاع مقدس و کودتای نظامی و مقابله باتروریسم را پشت سر گذاشته ایم و تحریم صددرصد نفتی که اعلام کرده را هرگز نخواهد توانست عملی کرده و به پشتوانه حضور مردم و توانمدیهای بدست آمده هرگز موفق نخواهد شد.

حجت الاسلام وحیدی سنتهای مردم بجستان را بسیار خوب و شایسته دانست ولی در برخی موارد که موجبات اذیت مردم می شود را خواستار قطع آن شد از جمله برخی  مراسمات عزاداری از قبیل هجوم از شهرهای دیگر در شب عزا به خانه عزادار و صف کشیدن زنان در مقابل صاحب عزا برای عرض تسلیت و عدم توجه و موعظه های وعاظ در هنگام عزاداری در مجالس را بسیار نکوهیده و زشت دانست و از مردم خواست این بدیها را نیز کنار بگذارند.

وی در ادامه با توجه به سال ولادت حضرت معصومه و روز دختران گفت: دختران گلهای خانواده و باقیات الصالحات و آرامش پدر هستند وخانواده ای که در آن دختری باشد ثواب آن از هزار حج و هزار جهاد و هزار ضیافت از مومن بالاتر بوده و رافت و مهربانی خداوند به دختران را نسبت به پسران نیز بیشتر و والاتر دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.