قدس انلاین : یک تهیه‌کننده‌ مشهدی تئاتر گفت: تولید این کار در تهران است بنده به عنوان تهیه‌کننده و سهند خیرآبادی نویسنده از مشهد در این کار حضور داریم.

تئاتر «سه زن اَبَرمرد» از ۱۰ مرداد در تهران اجرا خواهد شد
مسعود حکم آبادی ، درباره اجرای تئاتر در تهران اظهار کرد: اجرا در تهران از اساس ریسک است چرا که در این شهر شبی ۱۰۰ تا ۲۰۰ تئاتر بر روی صحنه می‌رود و تئاتر ما باید کار خود را درست و با تبلیغات موثر انجام دهد که بین ۱۲۰ اثر به فروش بالا و مورد پسند مخاطب دست یابد.
وی ادامه داد: زمان این اجرا به سود دهی مالی می‌رسد که تقریبا شبی ۲۰۰ مخاطب را دارا باشد و در طول یک ماه اجرایی که خواهیم داشت باید ۶ هزار مخاطب را جذب کنیم که کار بسیار سختی است این در حالی است که سالن اصلی شهر تهران، تالار وحدت و دیگر سالن‌ها اجراهایی که سلبریتی‌ها در آن حضور دارند، به روی صحنه می‌برند‌.
این تهیه کننده تئاتر افزود: متن تئاتر سه زن اَبَرمرد از داستان معروف نیچه است که ابتدا با نویسندگی سهند خیرآبادی در سالن اصلی تئاتر مشهد قرار بود اجرا شود که به دلیل مشغله‌ی بنده و ایشان بر سرکار پیانوستولوژی اجرایی نشد تا اینکه تصمیم به اجرا در تهران گرفتیم و در بین متن هایی که خوانده شد در نهایت به متن سه زن اَبَرمرد از نیچه رسیدیم. 
وی خاطرنشان‌کرد: در این اجرا سه زن، یک مرد با دو نفر از طریق صدا حضور دارند که معرفی این بازیگران اکنون میسر نیست هر چهار بازیگر این ساعت از ستاره‌های سینما و تئاتر هستند که تصمیم گرفتیم از کسانی دعوت به عمل آوریم که در تئاتر و سینما نمایش و حضور داشتند.
این تهیه‌کننده‌ی تئاتر درخصوص عوامل تئاتر خود گفت: علی پالیزدار کارگردان، سهند خیرآبادی نویسنده، راحیل مرشدی دستیار کارگردان و صادق زرجویان کار گرافیک را در این اجرا خواهند داشت و تیم طراحی به‌زودی به ما ملحق خواهدشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.