کوادرادو، ملی‌پوش کلمبیایی که پیراهن شماره‌ی هفت او در یونتوس به رونالدو اختصاص داده شده در مورد اینکه شماره‌ی پیراهن جدیدش چه باید باشد در اینستاگرام از هوادارانش رای‌گیری به عمل آورده.

نظرسنجی کوادرادو برای شماره‌ پیراهن جدیدش

به گزارش قدس آنلاین،در رای‌گیری‌ کوادرادو از هوادارانش که در صفحه‌ی تویتر او انجام شده، ملی‌پوش کلمبیایی از هوادارانش خواسته نظرشان را درباره‌ی شماره‌ی جدید پیراهن او اعلام کنند. یکی از گزینه‌ها البته پیراه شماره‌ی ۱۰ یووه بوده که در حال حاضر در اختیار پائولو دیبالا است. و بعید به نظر می‌رسد دیبالا از نتایج رای‌گیری کوادرادو راضی باشد. 


کوادرادو از زمانی که پیش از فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ برای بار دوم به عنوان یار قرضی، از چلسی به یونتوس آمد تا چند روز پیش پیراهن شماره‌ی هفت باشگاه ایتالیایی را به تن می‌کرد. اما چون پیراهن شماره‌ی هفت باید به رونالدو که اخیراً با قراردادی ۱۰۰ میلیون یورویی به تورین آمده تعلق می‌گرفت، کوادرادو حالا بدون پیراهن مانده است. 


کوادرادو بعد از پیوستن رونالدو به یونتوس، اعلام کرد پیراهن شماره هفت خود را به او داده و نوشت " دادن همیشه بهتر از گرفتن است. امیدوارم کریستیانو در ماجراجویی جدیدش موفق باشد ". 

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.