شرکت بازی سازی راک استار با ارسال توییتی نسبت به شایعه عرضه GTA VI در سال ۲۰۱۹ واکنش نشان داد.

آیا عنوان GTA VI در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد؟

به گزارش قدس آنلاین،فرنچایز GTA، از معروف‌ترین عناوین در صنعت گیم و شرکت راک‌استار است که تقریبا هر ۸ سال یکبار، راک استار نسخه ای از آن را عرضه می‌کند تا برای کاربران عادی و کلیشه ای نشود.

آخرین عنوان این فرنچایز که توسط راک استار در سال ۲۰۱۳ عرضه شد،GTA V نام داشت که علاوه بر بخش داستانی، به بخش آنلاین یا چندنفره نیز مجهز شد و توانست به یکی از پرکاربرترین بازی های سبک آنلاین تبدیل شود.

در همین رابطه اخیرا یکی از گیمرهای عنوان GTA V در بخش آنلاین پیامی دریافت کرده است که بسیار رسانه ای شد. این پیام که به ظاهر از طرف شرکت راک استار برای کاربر نمایش داده می‌شد، خبر از عرضه نسخه بعدی فرنچایز با نام GTA VI را در سال ۲۰۱۹ می‌داد.

در حالی که احتمال می‌رفت این خبر کذب باشد و اساسی نداشته باشد، شرکت راک استار برای چند روز سکوت کرد و هیچ اطلاعیه رسمی منتشر نکرد، همین امر باعث شد کاربران گمان کنند که شایعه مذکور به واقعیت نزدیک است.

اما چند روز پیش شرکت راک استار به صورت رسمی با ارسال پیامی در صفحه توییتر خود خبر مربوط به عرضه عنوان GTA VI در سال ۲۰۱۹را رد کرد. راک استار در پیام خود ذکر کرده است که پیام مشاهده شده توسط کاربر، ناشی از یک مود در بازی بوده و از طرف راک استار چنین پیامی برای هیچ بازیکنی ارسال نشده است.

در ادامه توییت شرکت راک استار را مشاهده می‌کنید:

شایعه عرضه عنوان GTA VI در سال 2019 توسط راک‌استار رد شد +تصویر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.