قدس انلاین : مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: توافقات اولیه برای جلب مشارکت بانک‌ها در پروژه پدیده شاندیز و مدیریت سهام‌های خرد انجام شد.

توافقات اولیه برای مشارکت بانک‌ها در مدیریت سهام پروژه پدیده شاندیز/ نهایی شدن سهام جبرانی
به گزارش  روابط عمومی استانداری خراسان رضوی؛ علی رسولیان با بین اینکه توافقات اولیه برای جلب مشارکت بانک‌ها در پروژه پدیده شاندیز و مدیریت سهام‌های خرد انجام شد؛ گفت: با توجه به پیگیری‌های جدی استاندار خراسان رضوی از طریق دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف از جمله بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری، طی دو هفته اخیر نشست‌ها و جلساتی با بانک مرکزی داشتیم و جلسه‌ای هم با شرکت‌های سرمایه‌گذاری در تهران در این رابطه برگزار شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: هفته گذشته نیز با توجه به مجموعه رایزنی‌هایی صورت گرفته دو نشست در استانداری خراسان رضوی از جمله با مدیران عامل سه بانک کشور انجام شد تا زمینه‌های مشارکت بانک‌ها در پروژه و مدیریت سهام مربوطه بررسی و راهکارها و زمینه‌های تحقق آن ارزیابی شود.

وی تصریح کرد : طی این نشست‌ها توافقات اولیه انجام شد و هم‌اکنون گروه کارشناسی بدین منظور با حضور بانک‌ها و مسؤولان مربوطه تشکیل شده تا پیش‌نویس چارچوب‌های کاری در این رابطه تدوین شود.

رسولیان ادامه داد: همچنین با یک بانک دیگر نیز به صورت مجزا مذاکره شد و آنان نیز قول دادند تا سقف مشخصی در موضوع پروژه پدیده سرمایه‌گذاری و مشارکت کنند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی از نهایی شدن وضعیت سهام جبرانی مردم در این پروژه خبر داد و اضافه کرد: این سهام جبرانی تا سقف 12 هزار و 720 ریال نهایی شده و در سامانه شرکت اعمال شده است.

وی توضیح داد: هنوز تشریفات اداری این موضوع با توجه به اینکه شرکت توسعه گردشگری پدیده که سهام مربوطه را در اختیار دارد، در بورس بوده و باید تشریفات اداری آن در بورس انجام شود منتظر دریافت مجوز قضایی بود که با صدور و دریافت آن طی روزهای اخیر این امر هم به‌سرعت انجام می‌شود.

رسولیان گفت: هم‌اکنون پروژه پدیده شاندیز فعال است و 2 هزار نفر در بخش‌های این پروژه در دست ساخت مشغول به‌کار هستند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: مهم‌ترین مسئله بعد از حل و فصل مباحث قانونی، مدیریت سهام این پروژه بود که در دست پیگیری و اقدام است و امیدواریم سریع‌تر این موضوع به نتیجه مطلوب برسد و مشکل بسیاری از سهامداران خُرد نیز حل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.