جام جهانی بعدی ۴ سال بعد خواهد بود؛ چه دلیلی بهتر از این برای هوادارانی که هنوز متقاعد نشده اند باید تمام مسابقات از جمله بازی رده بندی را تماشا کرد.

انگلیس- بلژیک را تماشا کنید، حتی شما !

به گزارش قدس آنلاین، انگلیسی ها فرض را بر این گذاشته بودند که ماجراجویی در جام جهانی یکشنبه به شکلی باشکوه به اتمام خواهد رسید و هری کین جام را بالای سر خواهد برد و هواداران در پارک ها، میخانه ها و خانه ها دیوانه وار شادی خواهند کرد. اما سه شیرها چهارشنبه شب به شکلی ناامید کننده مغلوب کرواسی شدند تا برگزار کننده بازی رده بندی برابر بلژیک باشند.

وسوسه می شویم که بازی را نادیده بگیریم، فراموش کنیم هرچیزی راجع به آن را و فراموشی جام جهانی را با تفریح کردن یا کارهای بهتر آغاز کنیم. 

اما ما می‌خواهیم با ارائه ۵ دلیل شما را متقاعد کنیم که بازی نهایی انگلستان در جام جهانی را نگاه کنید.

* رقابت برای کفش طلا

انگلیسی ها نمی توانند جام جهانی را بالای سر ببرند اما کاپیتان این تیم هنوز می تواند با کسب جایزه کفش طلا هواداران انگلیسی را تسلی بخشد، جایزه ای که به آقای گل عطا می شود.

مهاجم تاتنهام در حال حاضر صدر جدول گلزنان را با ۶ گل در ۶ بازی از آن خود کرده و نزدیک ترین تعقیب کنندگانش روملو لوکاکو با ۴ گل و گریژمان و ام باپه با ۳ گل هستند. کسانی که امروز و فردا می توانند به او برسند.

* برو، برای مقامی بهتر از ۱۹۹۰!

پس از قهرمانی در جام ۱۹۶۶ دومین عنوان برتر سه شیرها در جام جهانی، رده چهارم در ۱۹۹۰ است. جایی که در بازی رده بندی با نتیجه ۲-۱ مغلوب ایتالیای میزبان شدند و در باری به مقام چهارمی رضایت دادند.

این هم چنین فرصتی تاریخی برای بلژیک است که بتواند فراتر از نتیجه تاریخی در جام ۱۹۸۶ مکزیک باشد و به رده سوم نائل گردد. 

همانطور که سرمربی انگلیس گفته، رسیدن به نیمه نهایی نتیجه ای فراتر از چشم داشت ها برای این تیم محسوب می شود. پس حالا می توانند با انرژی و جاه طلبی به جام ملت های ۲۰۲۰ بروند و به چیزی فراتر از این برسند.

* انتقام از بلژیک

دو هفته پیش انگلستان و بلژیک در کالینینگراد یکدیگر را ملاقات کردند. هر دو به مرحله حذفی صعود کرده بودند و با ۱۷ تغییر گام به میدان گذاشتند و سرانجام بلژیک با سوپرگل ادنان یانوزای به پیروزی رسید.

بازی امروز فرصت انتقام را برای انگلیسی ها ایجاد کرده و همچنین آن ها می توانند به مدال برنز هم برسند.

* این بازی می تواند یک نمایش جذاب باشد

در بازی رده بندی تمایل به گلزنی بسیار افزایش می یابد. در ۱۰ دیدار رده بند اخیر، میانگین ۴ گل به ازای هر بازی ثبت شده است.

مربیان معمولا تغییرات زیادی در تیم اعمال می کنند که می تواند حریف را سردرگم یا تیم خودی را دچار ضعف کند یا شانس هایی برای بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، به وجود بیاورد. هرچند ساوت گیت و مارتینز عزم خود برای برد در بازی را اعلام کرده اند و شاید با ترکیب اصلی وارد زمین شوند.

بازی سوم چهارمی معمولا فارغ از فشار جام جهانی و بازی های قبلی است و تیم ها می توانند با خیال راحت فوتبال بازی کنند.

حتی اگر ستاره هایی چون رحیم استرلینگ، دله الی، کوین دی بروینه و ادن هازارد را هم کنار بگذاریم، بازی همچنان جذابیت های زیادی دارد.

* جام جهانی بعدی ۴ سال بعد است

وقتی انگلیس و طرفدارانش باخت در بازی چهارشنبه را فراموش کنند، درخواهند یافت که چه بازی هیجان انگیزی مقابل بلژیک دارند و چه تورنمنت خوبی را سپری کرده اند.

با این که تنها ۲ بازی تا پایان جام جهانی مانده و جام جهانی بعدی ۴ سال بعد در قطر خواهد بود، اما شما هنوز فرصت این را دارید تا لذت های نچشیده در این جام را بچشید و بهره لازم را ببرید.

انگلیس یک ماه بعد مقابل اسپانیا در ومبلی بازی می کند. این بازی در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا است.

یک بازی دیگر ملی که شاید شما بخواهید در تقویمتان بنویسید، ۱۲ اکتبر است (اشاره به فاصله زیاد تا بعدی ملی)

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.