قدس انلاین : مدیرکل فرهنگی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: امسال در بخش فرهنگی زیارت در حوزه‌ معرفت‌افزایی، فرهنگ میزبانی و زائران خارجی فعالیت و برنامه‌ریزی کردیم.

حمید موسوی ، اظهار کرد: یکی برنامه‌های راهبردی در حوزه فرهنگی زیارت، معرفت‌افزایی است و در این بخش در سطح ملی و استانی برنامه‌ریزی می‌کنیم.


وی خاطرنشان کرد: بخش فرهنگی زیارت، بودجه ندارد و دستگاه اجرایی به‌شمار نمی‌رود، بلکه به هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی از جمله آستان قدس رضوی، اداره کل ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، مساجد، اصناف و ... می‌پردازد و ظرفیت‌های سایر دستگاه‌ها را به‌کار گیرد.

مدیرکل فرهنگی معاونت زیارت استانداری خراسان رضوی درباره مهم‌ترین برنامه‌های بخش فرهنگی معاونت زیارت عنوان کرد: در حوزه‌ معرفت‌افزایی، فرهنگ میزبانی و زائران خارجی برنامه‌ریزی کردیم و در بخش ارتباطات خارجی، مراودات خود در حوزه ورود زائر از پاکستان، ترکیه، افغانستان و... را افزایش می‌دهیم.

وی یادآور شد: افزایش ورود زائر خارجی و توسعه خدمات فرهنگی به این گروه از زائران نیز از جمله برنامه‌هایی است که معاونت فرهنگی زیارت طی امسال برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.