قدس انلاین : مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی از دوستان در مورد مجموعه پدیده نگرانی‌هایی داشتند که حضور آن‌ها مقابل استانداری حالت تجمعی به خود نگرفت زیرا با حضور در محل استانداری جلسه‌ای با این دوستان برگزار کردیم.

تجمع سهام‌داران پدیده مقابل استانداری

در خصوص علت تجمع امروز سهام‌داران پدیده مقابل درب استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: این دوستان در استانداری میهمان ما بودند و موضوعاتی را با ما مطرح کردند و از ما درخواست‌هایی داشتند که زمان مفصلی را برای رسیدگی به مشکل آن‌ها لحاظ کردیم.

وی ادامه داد: بیشتر مطالبات این دوستان این بود که ارزش سهام افزایش پیدا کرده تا بتوانند به منافع و خواسته‌های خود دست پیدا کنند. طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی با حضور استاندار با مدیران بانک برگزار شد؛ در این جلسات توافق شد که کارشناسان پیش‌نویسی را تهیه کنند که مشارکت بانک و شرکت‌های سرمایه‌گذاری را تعیین کنیم.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: آن چیزی که ما به دنبال آن هستیم این است که بتوانیم بازار سهام را مدیریت کنیم و با دخیل کردن شریک، ارزش سهام را افزایش دهیم تا این سهام‌داران به خواسته‌های خود دست پیدا کنند.
رسولیان عنوان کرد: همچنین این دوستان نقطه نظراتی در رابطه با بعضی از موضوعات مدیریتی داشتند که این نظرات را به مدیران عامل منعکس کردیم.
وی با اشاره به اینکه سهام‌داران پدیده صاحبان این شرکتند و همراهی و پیگیری این افراد بسیار موثر خواهد بود، خاطرنشان کرد: ما هم به عنوان نماینده‌ای از حاکمیت تلاش خواهیم کرد که مشکل این دوستان را حل کنیم.
مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: اگر بتوانیم مشکل حضور سرمایه‌دار در بخش سهام را فراهم کنیم، بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.