جوین_ فرماندار شهرستان جوین در جلسه کار گروه سلامت اعلام کرد: شهرستان جوین رتبه اول خراسان رضوی و رتبه برتر کشور در تولید دام راداراست، ولی متاسفانه چارت سازمانی دامپزشکی شهرستان جوین باکمترین پرسنل اداره می شود و تعدادی از دفاتر مرکز تعطیل است

جوین رتبه برتر تولید دام کشوررادارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در جلسه کارگروه سلامت شهرستان جوین که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کل کشور، مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی، نماینده مردم شهرستان جوین در مجلس شورای اسلامی و اعضای کارگروه سلامت امروز در محل سالن اجتماعات شهدای دولت تشکیل شده بود، گفت: موقعیت را مغتنم شمرده مطالبات مردم رابه سمع رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام نمایم.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد: شهرستان جوین دهه اول ارتقاء خود را سپری می کند و ازنظر دام در سطح استان خراسان رضوی رتبه اول و در سطح کشور رتبه برتر تولید را دارد، ولی متاسفانه چارت سازمانی دامپزشکی شهرستان جوین با کمترین پرسنل اداره می شودو دفاتر تعدادی از مراکز به علت کمبود نیرو فعال نیست.  

وی تصریح کرد: کمبود داروهای دام های سبک و سنگین وآبزیان و زنبور عسل از بزرگترین مشکلات دامداران شهرستان جوین می باشد.  

جمشیدی اضافه کرد: خسارات وارده به دامداران در حوزه های خشکسالی، سیل، باد و طوفان و سایر مواردبا کندی انجام می شودو بعضا به فراموشی سپرده می شود.  

وی اظهار امیدواری کرد: رئیس سازمان دامپزشکی کشور دغدغه های دامداران شهرستان جوین را با ریز بینی مورد توجه قرارداده و خواسته های منطقه را مورد توجه قراردهد.  

نماینده مردم شهرستان جوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان جوین روزانه ۵۰ تن شیر ۲۷ تن کوشت سفید و۱۶ تن گوشت قرمز تولید می کند.  

رمضانعلی سبحانی فر تاکید کرد: شهرستان جوین ۳۴ درصد گوشت سفید استان خراسان رضوی و ۳۲در صد گوشت در حوزه آبزیان ودام و زنبور عسل رادارد.  

وی اضافه کرد: با توجه به ارائه خدمات ارزشمند از طرف دامداران لازم است دولتمردان نیز عمل متقابل داشته باشند و خواسته های عنوان شده از طرف فرمانداری رابه نمایندگی از دامداران جامعه عمل پوشد.  

رئیس سازمان دامپزشکی گفت: وضعیت اقتصاد مقاومتی در سطح کشور با توجه به مشکلات ایجاد شده از طرف استعمارگران با درایت مقام معظم رهبری و مدیریت دولت امید به صورت مطلوب اداره می شود.  

دکتر علی رضا رفیعی پور اظهار داشت: با توجه به محدودیت های استخدامی و کمبود پرسنل در سطح کشور تلاش خواهیم کرد، کمبود نیروی انسانی شهرستان جوین را تامین کنیم.  

وی تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرا با اتکا به تولیدات داخلی به ویژه در حوزه دام وطیور وکشاورزی پوزه دشمنان را به خاک خواهد مالید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.