قدس انلاین : برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون در جاده سبزوار به شاهرود یک کشته برجا گذاشت.

49 کشته وزخمی در تصادف جاده سبزوار

برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه کامیون در جاده سبزوار به شاهرود منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۴۸ نفر دیگر شد. 

این اتوبوس از اصفهان به سمت مشهد در حرکت بود که در نزدیکی سبزوار دچار حادثه شده و تعدادی از مسافران درداخل اتوبوس محبوس شدند. 

طبق اعلام اورژانس سبزوار ۱۱ نفر از مسافران برای ادامه مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شده اند و وضعیت جسمانی دیگر مسافران مطلوب است.

***۴۹ کشته و مصدوم
همچنین مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران تبعه افغانستان با یک دستگاه کامیون و خاور در کیلومتر ۱۰ محور سبزوار ـ شاهرود یک کشته و ۴۸ مصدوم برجای گذاشت.

سعید فکور با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران تبعه افغانستان با یک دستگاه کامیون و خاور در کیلومتر ۱۰ محور سبزوار ـ شاهرود، گفت: این حادثه بامداد امروز رخ داد و بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ سبزوار به محل اعزام شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار افزود: در این حادثه راننده کامیون به دلیل شدت جراحت در سرصحنه حادثه جان خود را از دست داد و ۴۸ سرنشین دیگر نیز دچار مصدومیت شدند که ۱۱ مصدوم توسط هفت دستگاه آمبولانس به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند و مابقی مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی ادامه داد: این اتوبوس حامل مسافران تبعه افغانستان از مسیر اصفهان به مشهد درحال حرکت بوده است.

مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نیز گفت: ۶ آتش‌نشان به همراه دو خودرو آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند که ابتدا اقدام به خارج کردن مصدومان در کابین  اتوبوس و مینی‌بار کردند و پس از باز شدن راه پس از یک ساعت در 45 دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

رئیس پلیس راه سبزوار نیز علت وقوع حادثه را بی‌توجهی راننده کامیون به جلو اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.