قدس انلاین : مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی محورهای اصلی سازمان خود را کمک به ایجاد محیطی امن و مناسب برای تولیدات داخلی با نگاهی صادرات‌گرا، با قیمت تمام شده پایین و ارزش افزوده بالا اعلام کرد.

ایجاد بستر مناسب برای افزایش تولیدات داخلی و اشتغال‌زایی

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی، مسعود مهدی‌زاده مقدم با بیان اینکه رسیدگی به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی را بایستی مهم دانست و ایجاد محیط امن برای سرمایه‌گذاران و تحقق تولید صادرات برشمرد، اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی این پتانسیل را دارند که با برخورداری از زیرساخت‌های لازم، امکان توسعه واحدهای تولیدی صادرات‌گرا را فراهم کنند. از این رو، توجه بیشتر به شهرک‌های صنعتی، تاکیدی بر توسعه مناطق صنعتی است.


وی ادامه داد: توجه به صنایع کوچک به منظور صیانت و صادراتی کردن تولیدات آنها را ماموریت شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: با توجه به مزیت صنایع کوچک در زمینه ایجاد ارزش افزوده، اشتغال زایی، صادرات و به خصوص نوآوری در فناوری تولید و تجارت، اتخاذ شیوه‌های رقابتی کردن صنایع کوچک و حمایت مستمر از افزایش توان صادراتی در دستور کار این سازمان قرارگرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه از 94 درصد صنایع کشور، کوچک و متوسط هستند، سهم بالای صنایع کوچک در اشتغال زایی و تولیدات داخلی بسیار رو به رشد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.