تولیت آستان قدس رضوی گفت:هیئات مذهبی مدرسه انسان سازی توجه به خدا و اهل بیت (ع) بوده و باید موجب کاهش اضطراب های فکری، اخلاقی و روحی شوند.

هیئات مذهبی مدرسه انسان سازی هستند

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه در جمع مسئولان هیئات مذهبی استان خراسان رضوی که در تالار آیینه حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار اظهارکرد: کرامت در دلدادگی به حق، از خودگذشتگی و دوری از لغزش، تجلّی پیدا می‌کند و انسان کریم بزرگوار است و این بزرگواری در پرتو بندگی خدا و پیروی از اولیای خدا محقق می‌شود.

وی افزود: خدمت در مکتب اهل بیت(ع) تجلّی کرامت است، چرا که منفعت و سود مادی در آن مطرح نیست و اهل بیت (ع) در قله کرامت ایستاده اند.

رئیسی بیان کرد:هیئات مذهبی به دلیل اینکه بر محور کریمان مدیریت می شوند، کرامت پرور بوده و  هیئات مذهبی معرفی کننده شخصیت کریمان می باشند.

تولیت آستان قدس رضوی معرفت افزایی، بصیرت آفرینی و آگاهی بخشی را مأموریت هیئات مذهبی دانست و گفت: هیئات مذهبی مدرسه انسان سازی توجه به خدا و اهل بیت (ع) هستند و در این مدرسه می بایست اضطراب های فکری، اخلاقی و روحی تبدیل به آرامش شود.

وی هیئات مذهبی را شبکه اجتماعی، مذهبی و انقلابی دانست که به گره گشایی از مشکلات معنوی و مادی مردم همت می گمارند.

رئیسی در ادامه  دهه کرامت را دهه بصیرت، مجاهدت و خدمت بی منت به مردم دانست و بیان کرد: حرکت هیئات مذهبی در گره گشایی و کاهش آسیب های اجتماعی در راستای مأموریتی است که مقام معظم رهبری به آستان قدس رضوی واگذار کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.