قدس انلاین : یک ملی‌پوش والیبال نشسته زنان گفت: امکانات برای ورزش بانوان در نیشابور بسیار اندک و برای ورزش بانوان معلول نیز صفر است، ما در ورزش بانوان نیشابور استعدادهای خیلی خوبی داریم.

امکانات برای ورزش بانوان معلول در نیشابور، صفر است
ندا پنجه‌باشی ، عنوان کرد: من از 19 سالگی والیبال نشسته را در سطح ابتدایی آغاز کردم، در همان زمان چندین بار از سوی بنده و چند تن دیگر به مسئولان اصرار شد که به این ورزش و ورزشکاران آن بیشتر بها بدهند؛ یک سال گذشت دانشگاه قبول شدم و به سبزوار رفتم به همین دلیل مجبور شدم والیبال نشسته را برای مدتی کنار بگذارم.
وی ادامه داد: 6 ماه که گذشت با هیات مشهد آشنا شدم و در آن جا تست دادم و قبول شدم؛ بعد از چند ماه که برای تیم مشهد کار کردم دعوت به اردوی تیم ملی شدم. سه سال کار کردم و حالا دو سال است عضو تیم ملی هستم. در سال 96 برای مسابقات جهانی هلند و همچینن برای مسابقات جاکارتا که در مهرماه برگزار می‌گردد، کسب سهمیه کردیم.
پنجه‌باشی اظهار کرد: همان اول که وارد این رشته شدم و فهمیدم که این رشته برای معلولان هست؛ عاشق این رشته شدم و البته در این زمینه مدیون مربیان خود هستم. 
این ورزشکار تصریح کرد: به جرات می‌گویم در شهرستان نیشابور امکانات برای ورزش بانوان بسیار اندک است و باید بگویم برای ورزش بانوان معلول نیز صفر است. ما در ورزش بانوان نیشابور استعدادهای خیلی خوبی داریم و در بسیاری از رشته‌ها می‌توانیم پیشرفت کنیم.
وی افزود: در ورزش بانوان، بسیاری افراد را می‌شناسم که چه در والیبال و یا رشته‌های انفرادی می‌توانند برای نیشابور مدال‌آور باشند، ولی هیج بها و انگیزه‌ای به معلولان نمی‌دهند که آن‌ها پیگیر ورزش شوند.
این ملی‌پوش گفت: به ورزش بانوان اهمیت داده نمی‌شود؛ البته خود بانوان نیز به خودشان اهمیت نمی‌دهند، ما باید با وجود هزاران مشکل، کم نیاوریم و پا پس نکشیم و آن‌قدر پیگیر باشیم که ثابت کنیم، کارهای زیادی می‌توانیم انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.