رشت - فرماندار شهرستان رشت گفت: ساماندهی سایت زباله سراوان نیازمند همت جهادی است و باید از حالت کارتابلی خارج شویم زیرا توسط مسئولین و مردم پیگیری می‌شود.

ساماندهی سایت زباله سراوان نیازمند همت جهادی است

به گزارش قدس انلاین به نقل از فرمانداری رشت ، سیدمحمد احمدی امروز در چهارمین کارگروه پسماند که با حضور نماینده رشت در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ساماندهی سایت زباله سراوان نیازمند همت جهادی است و باید از حالت کارتابلی خارج شویم زیرا از موضوعات مهم استان است که توسط مسئولین و مردم پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه «تصفیه خانه شیرابه» و «زباله سوز» از دو موضوع مهم هستند که در جلسات گذشته تاکید و مطرح شده اما مدت زمان گذشته جهت بهره برداری تصفیه خانه اصلا جایز نیست، افزود: موضوعاتی نظیر سایت سروان را بخشی نگاه نکنیم بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه باید هر چه سریع‌تر مشکل زمین تصفیه خانه مرتفع شود، گفت: زمان برای ما بسیار مهم است چون باید به مردم گزارش دهیم و اگر ساماندهی سایت زباله سروان انجام نشود، عملکرد همه زیر سوال می‌رود.

احمدی با اشاره به اهمیت طرح تفکیک از مبدا، تصریح کرد: برای تشویق افراد جهت تفکیک زباله از مبدا، طرح‌های تشویقی ارائه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.